realizacji procesu planowania zajęć dydaktycznych dla doktorantów Szkoły Doktorskiej, przygotowywanie i przesyłanie do jednostek organizacyjnych WAT zapotrzebowań na godziny dydaktyczne, wzorów Kart Informacyjnych Przedmiotu, tworzenie rozkładów zajęć w programie Planer (Plansoft.org);
przygotowanie dokumentów oraz obsługa organizacyjna i administracyjna procesu kształcenia doktorantów w Uniwersytecki System Obsługi Studiów (USOS);
prowadzenie:
spraw w zakresie oceny zgodności aktów Samorządu Doktorantów z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, statutem WAT, Regulaminem Szkoły Doktorskiej, Regulaminem Samorządu Doktorantów, we współpracy z radcą prawnym;
dokumentacji sprawozdawczości Samorządu Doktorantów wynikającej z przepisów ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
szkoleń dla Samorządu Doktorantów w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz wewnętrznych aktów prawnych, dotyczących spraw doktorantów;
prowadzenie rejestru organizacji doktorantów, w tym kół naukowych oraz współpraca z ich przedstawicielami;
przygotowywanie:
projektów decyzji Rektora dotyczących uchylenia wydawanych przez Samorząd Doktorantów aktów niezgodnych z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, statutem WAT, Regulaminem Szkoły Doktorskiej lub Regulaminem Samorządu Doktorantów;
propozycji zmian wewnętrznych aktów prawnych WAT wymaganych przez nowelizacje przepisów ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, dotyczących spraw doktorantów;
danych do sprawozdań w zakresie działalności Samorządu Doktorantów i organizacji doktorantów;
realizowanie procesu przyznawania stypendiów z własnego funduszu na stypendia naukowe dla doktorantów, w tym w szczególności:
uczestniczenie w opracowaniu Regulaminu przyznawania stypendiów z własnego funduszu na stypendia za wyniki w nauce dla studentów oraz stypendia naukowe dla pracowników i doktorantów;
uczestniczenie w planowaniu środków finansowych przeznaczonych na stypendia;
przeprowadzenie procedury przyznania stypendium;
uczestniczenie w opracowaniu decyzji w zakresie przyznawania stypendiów;
koordynowanie i współdziałanie w zakresie planowania i przygotowywania planów rzeczowo-finansowych Samorządu Doktorantów i organizacji doktorantów;
rozliczanie faktur i rachunków obciążających Samorząd Doktorantów i organizacje doktorantów;
współpraca z Samorządem Doktorantów oraz współudział w organizacji przedsięwzięć doktorantów;
współpraca z rzecznikiem dyscyplinarnym i komisją dyscyplinarną w zakresie prowadzenia postępowania wyjaśniającego i dyscyplinarnego wobec doktorantów;
gromadzenie bieżących informacji o funkcjonowaniu Samorządu Doktorantów, w tym dotyczących składu organów oraz ich przedstawicieli w organach i komisjach WAT;
obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD);
obsługa systemu Elektronicznego obieg dokumentów WEBCON.
Wymagania od kandydatów:
wykształcenia wyższe (Administracja, Finanse i Rachunkowość, Ekonomia);
doświadczenie w pracy biurowej – min. 3 lata;
dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
bardzo dobra organizacja pracy.
Zgłoszenie winno zawierać:
życiorys zawodowy (cv.);
oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
Dokumenty należy składać w terminie do 17 października 2024 r.:
osobiście (budynek, pokój, jednostka organizacyjna): ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2B, pok. 5.02 (V piętro), budynek 135 (Lipsk);
pocztą elektroniczną: .
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261 839 332.
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów proszę zadzwonić pod wskazany/ wskazane numery kontaktowe i podać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.