kierowanie Działem Promocji i Komunikacji oraz nadzór nad realizacją zadań realizowanych przez zespół kilkunastu podległych pracowników;
prowadzenie spójnej polityki promocyjnej, informacyjnej i wizerunkowej Wojskowej Akademii Technicznej zgodnie z przyjętą strategią;
umacnianie pozytywnego wizerunku WAT jako największej uczelni wojskowej w Polsce kształcącej wysokiej klasy specjalistów dla Sił Zbrojnych RP i rynku cywilnego oraz jako znaczącego ośrodka naukowo-badawczego, gdzie powstają przełomowe odkrycia i wynalazki;
podejmowanie działań mających na celu budowanie silnej marki Wojskowej Akademii Technicznej;
opracowywanie, redagowanie i dystrybucja ogólnouczelnianych materiałów informacyjno-promocyjnych tj.: folderów, albumów, informatorów, filmów;
koordynowanie i nadzór nad wydawaniem materiałów informacyjno-promocyjnych przez jednostki organizacyjne WAT;
nadzór nad wykorzystywaniem prawnie chronionych znaków identyfikujących WAT;
współudział w organizacji wydarzeń i uroczystości ogólnoakademickich;
informowanie otoczenia o wydarzeniach uczelnianych, uroczystościach, konferencjach, seminariach naukowych, spotkaniach organizowanych przez studentów, rankingach, nagrodach, nominacjach, konkursach;
systemowa współpraca z mediami w zakresie rozpowszechniania informacji na temat oferty dydaktycznej, wydarzeń i innych aktywności WAT;
promocja WAT w zakresie rekrutacji, w tym współudział w organizowaniu Dnia Otwartego oraz współorganizowanie spotkań z kandydatami na studia;
planowanie i realizacja kampanii reklamowych – wizerunkowych i rekrutacyjnych;
prowadzenie projektów marketingowo-internetowych, zwłaszcza w zakresie rekrutacji;
współudział w organizowaniu stoisk wystawienniczych WAT na targach edukacyjnych i branżowych;
planowanie zakupów artykułów reklamowych i promocyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności w zgodzie z ustawą "Prawo zamówień publicznych" oraz organizacja centralnych dostaw;
współpraca z jednostkami Wojskowej Akademii Technicznej, samorządami doktorantów i studentów, kołami naukowymi, organizacjami studenckimi, stowarzyszeniami oraz innymi organizacjami działającymi w WAT w zakresie promocji i informacji;
współpraca i wsparcie jednostek organizacyjnych Akademii o elementy promocyjne WAT w ramach organizowanych przedsięwzięć o charakterze naukowym, dydaktycznym, sportowym, rekrutacyjnym oraz patriotyczno-wychowawczym;
współudział w organizacji wizyt delegacji krajowych i zagranicznych na szczeblu centralnym w Akademii;
nadzór nad ogólnoakademickimi profilami w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn;
nadzór i koordynacja działań związanych z obsługą multimedialną (fotograficzną i filmową) przedsięwzięć ogólnoakademickich;
organizowanie sesji zdjęciowych i realizacji filmów pod kątem promocji uczelni na stronie www, w mediach społecznościowych oraz w ramach kampanii promocyjnych i informacyjnych;
3 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku;
3 lata doświadczenia w komunikacji, promocji lub marketingu;
doświadczenie w nadzorze merytorycznym nad projektami, opracowywaniu i kontrolowaniu harmonogramów, kosztorysów i prowadzeniu dokumentacji;
umiejętność poprawnego pisania i redagowania, lekkie pióro;
znajomość przepisów w zakresie prawa prasowego, prawa autorskiego, prawa zamówień publicznych oraz ochrony danych osobowych;
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
umiejętność sprawnego zbierania i pozyskiwania informacji i ich przedstawiania w komunikatywnej i atrakcyjnej formie ustnej i pisemnej;
3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami;
kreatywność;
innowacyjność w obszarze podejmowanych działań promocyjno-marketingowych;
wiedza na temat prawidłowej kompozycji graficznej w przekazie wizualnym;
znajomość specyfiki funkcjonowania uczelni wyższej.
samodzielność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań;
umiejętność pracy pod presją czasu;
gotowość do pracy w weekendy i święta;
wysoka kultura osobista.
Zgłoszenie winno zawierać:
życiorys zawodowy (cv.);
listy motywacyjny;
oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm).
Dokumenty należy składać w terminie do 18 sierpnia 2024 r.:
pocztą elektroniczną na adres:
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie 261 839 005 lub 601 284 281.
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. W treści mejla proszę podać numer kontaktowy, pod który pracownik WAT zadzwoni, aby otrzymać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.