Do zakresu obowiązków starszego specjalisty będzie należała obsługa administracyjna/koordynacyjna procesu przygotowania, prowadzenia i rozliczenia remontów, w tym w szczególności:
współudział w opracowaniu planów oraz korekt do planów remontów nieruchomości;
przygotowywanie, we współpracy z inspektorami nadzoru inwestorskiego, kompletu dokumentów wymaganych do wszczęcia i przeprowadzenia procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
współudział w opracowywaniu dokumentacji będącej podstawą do przeprowadzania procedur zakupowych na usługi niezbędne do realizowania zadań Działu Remontów i Utrzymania Nieruchomości, w tym m.in.: programów funkcjonalno-użytkowych planowanych robót budowlanych i prac projektowych, opisów przedmiotu zamówienia, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
kontakt z wykonawcami w zakresie badania rynku, w celu uzyskania ofert na oczekiwane usługi;
udział w pracach komisji przetargowych i wizjach lokalnych;
udział w przebiegu zadania remontowego, w szczególności w zakresie weryfikowania wymaganych terminów, opracowywania pism, aneksów, kompletowania dokumentacji;
kontakt z Wykonawcami, w zakresie prowadzenia spraw bieżących dotyczących realizacji trwającej umowy;
udział w opracowywaniu elaboratów rozliczeniowych zakończonych robót;
współpraca z Urzędami Administracji Publicznej w sprawach dotyczących prowadzonych zadań remontowych;
znajomość i przestrzeganie w praktyce aktów normatywnych dotyczących realizacji robót budowlanych, zamówień publicznych;
wykonywanie innych doraźnych poleceń przełożonych, związanych z pracą na zajmowanym stanowisku.
Wymagania od kandydatów:
wykształcenie wyższe;
posiadanie minimum 3-letniego, udokumentowanego stażu pracy na takim samym lub podobnym stanowisku;
dobra znajomość aplikacji MS Office; EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją);
odpowiedzialność, punktualność, umiejętność pracy pod presją czasu;
dobra organizacja czasu pracy i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
komunikatywność, otwartość i predyspozycje do pracy zespołowej;
wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
możliwość rozwoju zawodowego;
uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów;
pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej);
możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
dofinansowanie zakupu okularów korekcyjnych;
możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Zgłoszenie winno zawierać:
życiorys zawodowy (cv);
oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 2211 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261 837 189Marzenna Karmel.
Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną:.
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów należy zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.