Baner BIP

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Szkoła Doktorska Wojskowej Akademii Technicznej

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: specjalista

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 30 czerwca 2024 r.

LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska

PLANOWANE ZATRUDNIENIE OD: 15 lipca 2024 r.

Przewidywany zakres obowiązków:

  • realizacji procesu planowania zajęć dydaktycznych dla doktorantów Szkoły Doktorskiej, przygotowywanie i przesyłanie do jednostek organizacyjnych WAT zapotrzebowań na godziny dydaktyczne, wzorów Kart Informacyjnych Przedmiotu, tworzenie rozkładów zajęć w programie Planer (Plansoft.org);
  • przygotowanie dokumentów oraz obsługa organizacyjna i administracyjna procesu kształcenia doktorantów w Uniwersytecki System Obsługi Studiów (USOS);
  • prowadzenie:
    • spraw w zakresie oceny zgodności aktów Samorządu Doktorantów z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, statutem WAT, Regulaminem Szkoły Doktorskiej, Regulaminem Samorządu Doktorantów, we współpracy z radcą prawnym,
    • dokumentacji sprawozdawczości Samorządu Doktorantów wynikającej z przepisów ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
    • szkoleń dla Samorządu Doktorantów w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz wewnętrznych aktów prawnych, dotyczących spraw doktorantów,
    • prowadzenie rejestru organizacji doktorantów, w tym kół naukowych oraz współpraca z ich przedstawicielami;
  • przygotowywanie:
    • projektów decyzji Rektora dotyczących uchylenia wydawanych przez Samorząd Doktorantów aktów niezgodnych z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, statutem WAT, Regulaminem Szkoły Doktorskiej lub Regulaminem Samorządu Doktorantów,
    • propozycji zmian wewnętrznych aktów prawnych WAT wymaganych przez nowelizacje przepisów ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, dotyczących spraw doktorantów,
    • danych do sprawozdań w zakresie działalności Samorządu Doktorantów i organizacji doktorantów;
  • realizowanie procesu przyznawania stypendiów z własnego funduszu na   stypendia naukowe dla doktorantów, w tym w szczególności:
    • uczestniczenie w opracowaniu Regulaminu przyznawania stypendiów z własnego funduszu na stypendia za wyniki w nauce dla studentów oraz stypendia naukowe dla pracowników i doktorantów,
    • uczestniczenie w planowaniu środków finansowych przeznaczonych na stypendia,
    • przeprowadzenie procedury przyznania stypendium,
    • uczestniczenie w opracowaniu decyzji w zakresie przyznawania stypendiów,
    • koordynowanie i współdziałanie w zakresie planowania i przygotowywania planów rzeczowo-finansowych Samorządu Doktorantów i organizacji doktorantów;
  • rozliczanie faktur i rachunków obciążających Samorząd Doktorantów i organizacje doktorantów;
  • współpraca z Samorządem Doktorantów oraz współudział w organizacji przedsięwzięć doktorantów;
  • współpraca z rzecznikiem dyscyplinarnym i komisją dyscyplinarną w zakresie prowadzenia postępowania wyjaśniającego i dyscyplinarnego wobec doktorantów;
  • gromadzenie bieżących informacji o funkcjonowaniu Samorządu Doktorantów, w tym dotyczących składu organów oraz ich przedstawicieli w organach i komisjach WAT;
  • obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD);
  • obsługa systemu Elektronicznego obieg dokumentów WEBCON.

Wymagania od kandydatów:

  • wykształcenia wyższe (Administracja, Finanse i Rachunkowość, Ekonomia);
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2);
  • doświadczenie w pracy biurowej – min. 3 lata;
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • bardzo dobra organizacja pracy.

Zgłoszenie winno zawierać:

  • życiorys zawodowy (cv.);
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 221 §  1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

Wzory dokumentów dostępne są na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.

Dokumenty należy składać w terminie do 30 czerwca 2024 r.:

  • osobiście (budynek, pokój, jednostka organizacyjna): ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2B, pok. 5.02 (V piętro), budynek 135 (Lipsk);
  • pocztą elektroniczną: .

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261 839 332.

Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów proszę zadzwonić pod wskazany/ wskazane numery kontaktowe i podać hasło do plików.

Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.

Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.

Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony 18 czerwca 2024 o godz. 10.32 Robert Drygas