Baner BIP

NUMER EWIDENCYJNY: 24/PS/WAT/2025

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Wydział Bezpieczeństwa Logistyki i Zarządzania, Wojskowa Akademia Techniczna

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: specjalista ds. naukowych

WYMIAR CZASU PRACY: pełny

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 02 maja 2025 r.

PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 01 czerwca 2025 r.

LINK DO STRONY: https://bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska

 

Przewidywany zakres obowiązków:

  • koordynacja pracy działu naukowego Wydziału, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem działalności naukowej
  • terminowe przygotowywanie dokumentacji zgodne z przepisami prawa oraz wewnętrznymi aktami obowiązującymi w WAT.
  • koordynowanie i opracowywanie z jednostkami organizacyjnymi Wydziału projektów oraz planów prac badawczych
  • analizy prawne dokumentacji w obszarze szkolnictwa wyższego i nauki
  • przygotowywanie dokumentacji w zakresie publikacyjności naukowców, rozwoju naukowego, podniesienia kwalifikacji pracowników, działalności innowacyjnej pracowników
  • dbanie o dobry wizerunek oraz kontakty z zewnętrznymi instytucjami naukowymi
  • terminowe prowadzenie spraw oraz gromadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie realizowanych na bieżąco zadań służbowych związanych z zajmowanym stanowiskiem;
  • koordynowanie i aktualizacja danych w systemach obowiązujących w WAT ewidencji pracowników prowadzących działalność naukową w dyscyplinach ewaluowanych na Wydziale
  • rozliczanie kosztów publikacyjności pracowników naukowych w obowiązujących systemach
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych, związanych z zajmowanym stanowiskiem;
  • przestrzeganie przepisów obowiązujących w WAT, w tym dotyczących dyscypliny pracy, ochrony informacji niejawnych, RODO, bhp i ochrony ppoż.

 

Wymagania od kandydatów:

  • wykształcenie wyższe
  • obsługa komputera i narzędzi pakietu MS Office;
  • wiedza z zakresu przepisów dotyczących szkolnictwa wyższego i nauki w szczególności w obszarze ewaluacji działalności naukowej jednostki
  • dobra organizacja pracy własnej;
  • umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • umiejętność pracy zespołowej; odpowiedzialność, systematyczność, terminowość
  • pożądane doświadczenie w pracy administracyjnej .

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej Uczelni;
  • ofertę szkoleniową dostosowaną do obowiązków stanowiska pracy;
  • benefity socjalne (w tym dofinansowanie wypoczynku, karta MultiSport, pożyczki na cele mieszkaniowe, ubezpieczenia grupowe – zdrowotne i na życie),

 

Zgłoszenie winno zawierać:

  • życiorys zawodowy (CV);
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).

Wzory dokumentów są dostępne na stronie https://bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow

 

Dokumenty należy składać w terminie do 02 maja 2025 r.:

  • pocztą elektroniczną:
  • osobiście bud. 135 (Lipsk) pok. 0.29. Kancelaria Wydziału (parter)

 

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261-837-496.

Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. W treści e-maila proszę podać numer kontaktowy, pod który pracownik WAT zadzwoni, aby otrzymać hasło do plików.

Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.

Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.

Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony 22 kwietnia 2025 o godz. 08.20 Tomasz Matyjaszkiewicz