Specjalista ds. naukowych – Wydział Bezpieczeństwa Logistyki i Zarządzania
NUMER EWIDENCYJNY: 24/PS/WAT/2025
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Wydział Bezpieczeństwa Logistyki i Zarządzania, Wojskowa Akademia Techniczna
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: specjalista ds. naukowych
WYMIAR CZASU PRACY: pełny
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 02 maja 2025 r.
PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 01 czerwca 2025 r.
LINK DO STRONY: https://bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska
Przewidywany zakres obowiązków:
- koordynacja pracy działu naukowego Wydziału, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem działalności naukowej
- terminowe przygotowywanie dokumentacji zgodne z przepisami prawa oraz wewnętrznymi aktami obowiązującymi w WAT.
- koordynowanie i opracowywanie z jednostkami organizacyjnymi Wydziału projektów oraz planów prac badawczych
- analizy prawne dokumentacji w obszarze szkolnictwa wyższego i nauki
- przygotowywanie dokumentacji w zakresie publikacyjności naukowców, rozwoju naukowego, podniesienia kwalifikacji pracowników, działalności innowacyjnej pracowników
- dbanie o dobry wizerunek oraz kontakty z zewnętrznymi instytucjami naukowymi
- terminowe prowadzenie spraw oraz gromadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie realizowanych na bieżąco zadań służbowych związanych z zajmowanym stanowiskiem;
- koordynowanie i aktualizacja danych w systemach obowiązujących w WAT ewidencji pracowników prowadzących działalność naukową w dyscyplinach ewaluowanych na Wydziale
- rozliczanie kosztów publikacyjności pracowników naukowych w obowiązujących systemach
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych, związanych z zajmowanym stanowiskiem;
- przestrzeganie przepisów obowiązujących w WAT, w tym dotyczących dyscypliny pracy, ochrony informacji niejawnych, RODO, bhp i ochrony ppoż.
Wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe
- obsługa komputera i narzędzi pakietu MS Office;
- wiedza z zakresu przepisów dotyczących szkolnictwa wyższego i nauki w szczególności w obszarze ewaluacji działalności naukowej jednostki
- dobra organizacja pracy własnej;
- umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów;
- umiejętność pracy zespołowej; odpowiedzialność, systematyczność, terminowość
- pożądane doświadczenie w pracy administracyjnej .
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej Uczelni;
- ofertę szkoleniową dostosowaną do obowiązków stanowiska pracy;
- benefity socjalne (w tym dofinansowanie wypoczynku, karta MultiSport, pożyczki na cele mieszkaniowe, ubezpieczenia grupowe – zdrowotne i na życie),
Zgłoszenie winno zawierać:
- życiorys zawodowy (CV);
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).
Wzory dokumentów są dostępne na stronie https://bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow
Dokumenty należy składać w terminie do 02 maja 2025 r.:
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261-837-496.
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. W treści e-maila proszę podać numer kontaktowy, pod który pracownik WAT zadzwoni, aby otrzymać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.
- Wytworzone przez: Patrycja Szerszeń-Vovchanska (Starszy Specjalista ds. Naukowych)
- Udostępniony w BIP przez: Tomasz Matyjaszkiewicz
- Odsłony: 53
Opis zmian | Data | Osoba | Porównaj |
---|---|---|---|
Artykuł został utworzony |