Starszy referent ds. administracyjnych - Wydział Inżynierii Mechanicznej
NUMER EWIDENCYJNY: 7/PS/WAT/2025
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Wydział Inżynierii Mechanicznej, Wojskowa Akademia Techniczna
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: starszy referent ds. administracyjnych w Dziale Administracyjno-Technicznym, pełny etat
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 12 marca 2025 r.
PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 1 kwietnia 2025 r., umowa na okres próbny, możliwość kontynuacji na umowę na czas określony, następnie na czas nieokreślony
LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowska
Przewidywany zakres obowiązków:
- zarządzanie stronami internetowymi Wydziału Inżynierii Mechanicznej;
- zarządzanie kontami Wydziału w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram itp.);
- prowadzenie strony internetowej Wydziału w języku angielskim;
- przygotowywanie wpisów na strony internetowe Wydziału i ich zamieszczanie na stronach polskiej i angielskiej;
- przygotowywanie i zamieszczanie w mediach społecznościowych Wydziału notatek, wpisów i informacji;
- przygotowywanie materiałów promocyjnych o Wydziale;
- bieżąca, ścisła, współpraca z Działem Promocji i Komunikacji WAT w sprawach związanych z promocją Uczelni i Wydziału;
- bieżąca, ścisła, współpraca z Rzecznikiem Prasowym WAT w sprawach związanych z udzielaniem informacji o Wydziale;
- wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem sekretariatu dziekana w czasie nieobecności specjalisty Wydziału;
- realizacja bieżących zadań określonych przez przełożonych, a związanych z zajmowanym stanowiskiem;
- przestrzeganie przepisów obowiązujących w WAT, w tym dotyczących dyscypliny pracy, ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych, bhp i ochrony ppoż.
Wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z komunikacją, mediami, promocją, marketingiem), mile widziane kursy związane z przewidywanym zakresem obowiązków;
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną konwersację, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz pisanie pism, notatek, informacji;
- biegła znajomość pracy na komputerze, szczególnie z wykorzystaniem programów pakietu MS Office, oprogramowania obsługującego wewnętrzny obieg dokumentów i pocztę, umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- znajomość zasad pisowni i łatwość w redagowaniu tekstów do zamieszczania w mediach;
- umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów;
- umiejętność współpracy z innymi pracownikami;
- punktualność, terminowość i dobra organizacja pracy;
- komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność;
- wszechstronność i gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista.
Zgłoszenie winno zawierać:
- życiorys zawodowy (CV),
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).
Wzory dokumentów dostępne są pod adresem bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.
Dokumenty należy składać w terminie do 12 marca 2025 r.:
- osobiście w sekretariacie Wydziału Inżynierii Mechanicznej WAT, bud. 62, pok. 35,
- pocztą elektroniczną: .
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: +48 261 839 148.
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów należy zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.
- Wytworzone przez: Andrzej Ostrowski (specjalista)
- Udostępniony w BIP przez: Robert Drygas
- Odsłony: 188
Opis zmian | Data | Osoba | Porównaj |
---|---|---|---|
Artykuł został utworzony |