Kierownik sekcji - Dział Remontów i Utrzymania Nieruchomości
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Dział Remontów i Utrzymania Nieruchomości, Wojskowa Akademia Techniczna
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: Kierownik Sekcji Remontów Nieruchomości
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 10 lutego 2025 r.
PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 1 marca 2025 r.
Przewidywany zakres obowiązków:
- bieżące kierowanie pracami Sekcji Remontów Nieruchomości, w tym w szczególności:
- organizowanie procesu zadania remontowego, w tym współudział w tworzeniu, uzgadnianie i sprawdzanie dokumentacji do postępowań na wyłonienie wykonawców, wyznaczanie osób odpowiedzialnych za dane zadanie, wskazywanie koordynatora procesu;
- sprawowanie bieżącej kontroli przebiegu zadań remontowych;
- uczestnictwo w czynnościach wprowadzenia na budowę, naradach koordynacyjnych oraz w czynnościach odbiorowych;
- tworzenie dokumentacji z przebiegu realizacji poszczególnych zadań, sprawozdawczość;
- przygotowywanie korespondencji z wykonawcami w zakresie realizowanych umów na roboty i prace projektowe oraz stwierdzonych wad przy odbiorze i w okresie rękojmi i gwarancji;
- organizowanie pracy w Sekcji, w tym przydzielanie zadań podległym pracownikom i egzekwowanie ich wykonania, wyznaczanie zastępstw;
- zgłaszanie do urzędów administracji publicznej remontów i rozbiórek obiektów, występowanie o pozwolenia na budowę i rozbiórkę;
- współpraca oraz prowadzenie korespondencji z urzędami i instytucjami publicznymi;
- udział w inwentaryzacjach, komisjach, spotkaniach roboczych i odprawach u przełożonych;
- sporządzanie sprawozdań, notatek służbowych, protokołów, analiz i raportów;
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Akademii;
- udział oraz przygotowanie postępowań w ramach zamówień publicznych na świadczenie usług remontowych i awarii realizowanych jako usługi przez firmy zewnętrzne;
- udział w planowaniu napraw, remontów i konserwacji oraz w okresowych przeglądów obiektów pod względem sprawności technicznej i wymogów bhp, ppoż. i ochrony środowiska;
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie remontów i konserwacji zgodnie z zawartymi umowami;
- wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z pracą na zajmowanym stanowisku;
- przestrzeganie przepisów obowiązujących w WAT, w tym dotyczących dyscypliny i organizacji pracy, ochrony informacji niejawnych i danych osobowych, bhp, ppoż.;
- reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
- przygotowywanie założeń projektowych, wykonywanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) na potrzeby WAT;
- udział w opracowywaniu programów funkcjonalno-użytkowych planowanych dokumentacji technicznych i robót budowlanych prowadzonych w budynkach i budowlach WAT;
- udział w opracowywaniu elaboratów rozliczeniowych zakończonych robót;
- udział w opracowywaniu rocznego planu inwestycji i remontów;
- znajomość i przestrzeganie w praktyce aktów normatywnych dotyczących realizacji robót budowlanych;
- znajomość i praca z wykorzystaniem obowiązujących w WAT systemów informatycznych, dedykowanych przy wykonywaniu zadań związanych z powierzonym stanowiskiem pracy.
Wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe;
- posiadanie minimum 3-letniego, udokumentowanego stażu pracy na takim samym lub podobnym stanowisku;
- dobra znajomość aplikacji MS Office, gotowość do zaznajomienia się i pracy w obowiązujących w WAT systemach informatycznych dedykowanych powierzonemu stanowisku pracy;
- odpowiedzialność, punktualność, umiejętność pracy pod presją czasu;
- dobra organizacja czasu pracy i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
- komunikatywność, otwartość i predyspozycje do pracy zespołowej;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów;
- pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej);
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej;
- dofinansowanie zakupu okularów korekcyjnych;
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Zgłoszenie winno zawierać:
- życiorys zawodowy (CV);
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 2211 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).
Wzory dokumentów dostępne są na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261 837 189 (Marzenna Karmel).
Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną: .
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów należy zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.
- Wytworzone przez: Marzenna Karmel (starszy specjalista)
- Udostępniony w BIP przez: Robert Drygas
- Odsłony: 112
Opis zmian | Data | Osoba | Porównaj |
---|---|---|---|
Artykuł został utworzony |