Baner BIP

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Dział Remontów i Utrzymania Nieruchomości, Wojskowa Akademia Techniczna

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: Kierownik Sekcji Remontów Nieruchomości

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 10 lutego 2025 r.

PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 1 marca 2025 r.

Przewidywany zakres obowiązków:

  • bieżące kierowanie pracami Sekcji Remontów Nieruchomości, w tym w szczególności:
    • organizowanie procesu zadania remontowego, w tym współudział w tworzeniu, uzgadnianie i sprawdzanie dokumentacji do postępowań na wyłonienie wykonawców, wyznaczanie osób odpowiedzialnych za dane zadanie, wskazywanie koordynatora procesu;
    • sprawowanie bieżącej kontroli przebiegu zadań remontowych;
    • uczestnictwo w czynnościach wprowadzenia na budowę, naradach koordynacyjnych oraz w czynnościach odbiorowych;
    • tworzenie dokumentacji z przebiegu realizacji poszczególnych zadań, sprawozdawczość;
  • przygotowywanie korespondencji z wykonawcami w zakresie realizowanych umów na roboty i prace projektowe oraz stwierdzonych wad przy odbiorze i w okresie rękojmi i gwarancji;
  • organizowanie pracy w Sekcji, w tym przydzielanie zadań podległym pracownikom i egzekwowanie ich wykonania, wyznaczanie zastępstw;
  • zgłaszanie do urzędów administracji publicznej remontów i rozbiórek obiektów, występowanie o pozwolenia na budowę i rozbiórkę;
  • współpraca oraz prowadzenie korespondencji z urzędami i instytucjami publicznymi;
  • udział w inwentaryzacjach, komisjach, spotkaniach roboczych i odprawach u przełożonych;
  • sporządzanie sprawozdań, notatek służbowych, protokołów, analiz i raportów;
  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Akademii;
  • udział oraz przygotowanie postępowań w ramach zamówień publicznych na świadczenie usług remontowych i awarii realizowanych jako usługi przez firmy zewnętrzne;
  • udział w planowaniu napraw, remontów i konserwacji oraz w okresowych przeglądów obiektów pod względem sprawności technicznej i wymogów bhp, ppoż. i ochrony środowiska;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie remontów i konserwacji zgodnie z zawartymi umowami;
  • wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z pracą na zajmowanym stanowisku;
  • przestrzeganie przepisów obowiązujących w WAT, w tym dotyczących dyscypliny i organizacji pracy, ochrony informacji niejawnych i danych osobowych, bhp, ppoż.;
  • reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
  • przygotowywanie założeń projektowych, wykonywanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) na potrzeby WAT;
  • udział w opracowywaniu programów funkcjonalno-użytkowych planowanych dokumentacji technicznych i robót budowlanych prowadzonych w budynkach i budowlach WAT;
  • udział w opracowywaniu elaboratów rozliczeniowych zakończonych robót;
  • udział w opracowywaniu rocznego planu inwestycji i remontów;
  • znajomość i przestrzeganie w praktyce aktów normatywnych dotyczących realizacji robót budowlanych;
  • znajomość i praca z wykorzystaniem obowiązujących w WAT systemów informatycznych, dedykowanych przy wykonywaniu zadań związanych z powierzonym stanowiskiem pracy.

Wymagania od kandydatów:

  • wykształcenie wyższe;
  • posiadanie minimum 3-letniego, udokumentowanego stażu pracy na takim samym lub podobnym stanowisku;
  • dobra znajomość aplikacji MS Office, gotowość do zaznajomienia się i pracy w obowiązujących w WAT systemach informatycznych dedykowanych powierzonemu stanowisku pracy;
  • odpowiedzialność, punktualność, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • dobra organizacja czasu pracy i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • komunikatywność, otwartość i predyspozycje do pracy zespołowej;
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów;
  • pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej);
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo -Pożyczkowej;
  • dofinansowanie zakupu okularów korekcyjnych;
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Zgłoszenie winno zawierać:

  • życiorys zawodowy (CV);
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 2211 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).

Wzory dokumentów dostępne są na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261 837 189 (Marzenna Karmel).

Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną: .

Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów należy zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.

Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.

Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.

Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony 28 stycznia 2025 o godz. 12.11 Robert Drygas