Adiunkt - Wydział Elektroniki
NUMER EWIDENCYJNY: 26/NA/WAT/2025
INSTYTUCJA: Wydział Elektroniki, Wojskowa Akademia Techniczna
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: adiunkt w grupie pracowników dydaktycznych
WYMIAR ETATU: pełny etat
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 14 lipca 2025 r
PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 1 października 2025 r.
LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/dla-nauczycieli-akademickich
Wymagania od kandydatów:
- spełnienie wymagań określonych w art.113 Ustawy z 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz.742 z późn. zm.);
- stopień naukowy – doktor inżynier;
- predyspozycje do pracy naukowej i dydaktycznej, wskazane doświadczenie w pracy dydaktycznej;
- umiejętność prowadzenia zajęć dydaktycznych w języku polskim;
- umiejętność pisania artykułów naukowych w języku polskim i angielskim (wymagana znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B2);
- umiejętność pracy w zespole i dyspozycyjność (możliwość wykonywania pracy w sobotę i w niedzielę);
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu sieci teleinformatycznych, w tym protokołów, jakości usług oraz zarządzania sieciami;
- umiejętność orkiestracji sieci komputerowych zarówno tradycyjnych jak i zdefiniowanych programowo;
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa sieci, w tym zagrożeń, identyfikacji podatności oraz metod obrony przed cyberatakami;
- znajomość technik uczenia maszynowego oraz bibliotek obsługujących AI, np. TensorFlow, PyTorch, modeli językowych BERT oraz ChatGPT-3.5;
- znajomość oprogramowania Git, Docker, Docker Compose, VirtualBox, Wireshark;
- umiejętność analizy i pracy na dużych zbiorach danych (Big Data) z wykorzystaniem platformy chmurowej Amazon Web Services;
- znajomość metodyki zarządzania projektami i procesami Scrum Agile;
- udokumentowany udział w projektach naukowo-badawczych i zarządzaniu zespołem projektowym;
- zaawansowana znajomość obsługi systemów operacyjnych Windows, Linux oraz pakietu Office 365;
- przynajmniej kilka publikacji o zasięgu międzynarodowym z wykazu punktowanych czasopism i konferencji MNiSW.
Przewidywany zakres obowiązków:
- prowadzenie wykładów, ćwiczeń audytoryjnych i laboratoryjnych oraz udzielanie konsultacji według obowiązujących planów i harmonogramów kształcenia studiów wyższych, Szkoły Doktorskiej, studiów podyplomowych i kursów dokształcających;
- aktywny udział w procesie dyplomowania studentów;
- opracowanie kart informacyjnych przedmiotów, pomocy dydaktycznych, a w szczególności prezentacji komputerowych oraz instrukcji do ćwiczeń laboratoryjnych z realizowanych przedmiotów;
- prowadzenie badań naukowych w ramach prac badawczych statutowych, w tym przede wszystkim wspomagających prowadzenie dydaktyki i kształcenie kadr;
- udział w konferencjach, sympozjach i seminariach naukowych;
- podnoszenie własnych kwalifikacji;
- aktywny udział w przedsięwzięciach mających na celu rozwój bazy naukowo-dydaktycznej;
- aktywny udział w różnych formach promocji oferty dydaktycznej Wydziału, Instytutu i Zakładu w tym w ramach wyjazdów służbowych z prelekcjami do szkół, na wystawy, targi innowacji, wystawy plenerowe oraz w ramach zajęć i wystaw prowadzonych przez Wydział, Instytut lub Zakład;
- realizacja zadań powierzonych przez Kierownika Zakładu, związanych z bieżącą działalnością Zakładu i Instytutu.
Zgłoszenie do konkursu winno zawierać:
- podanie o zatrudnienie skierowane do Rektora WAT;
- kwestionariusz osobowy;
- życiorys zawodowy (CV): informacja o zainteresowaniach naukowych, osiągnięciach naukowych, dydaktycznych i organizacyjnych;
- odpisy dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądowym za przestępstwo umyślne;
- oświadczenie o niekaralności karą dyscyplinarną pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego na stałe lub czas określony;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, czy Akademia będzie podstawowym/dodatkowym miejscem pracy;
Wzory dokumentów są dostępne na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.
Dokumenty należy składać w terminie do 14 lipca 2025 r.:
- osobiście: w sekretariacie ISŁ WEL WAT, bud. 47, pok. 137;
- listownie: Wojskowa Akademia Techniczna, Wydział Elektroniki, 00-908 Warszawa 46, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2;
- pocztą elektroniczną: .
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261 839 517.
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów proszę zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminach rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.
INSTITUTION: Institute of Communications Systems, Faculty of Electronics, Military University Technology
CITY: Warsaw
POSITION: Assistant professor (education)
EMPLOYMENT: full-time job
DEADLINE FOR SUBMITTING OFFERS: 14 July 2025
PLANNED EMPLOYMENT FROM: 1 October 2025
WEBSITE: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/dla-nauczycieli-akademickich
Admission requirements:
- meeting the requirements defined in the article 113 of the Act issued in July 20, 2018 (Act of Higher Education and Science);
- degree: Degree: Ph.D. in Engineering and technology discipline (scientific discipline: information and communication technology or related);
- very good knowledge of issues related to network technologies, i.e. protocols, quality of service and network management;
- knowledge of issues related to network orchestration, both traditional and software defined;
- very good knowledge of issues related to cybersecurity, vulnerability risk assessment and countermeasures;
- proficient in the use of machine learning techniques and AI libraries, e.g. TensorFlow, PyTorch, BERT language models and ChatGPT-3.5;
- proficient in the use of Git, Docker, Docker Compose, VirtualBox, Wireshark;
- proficient in the Big Data analysis and cloud computing based on Amazon Web Services;
- proficient in the use of Python programming language;
- documented scientific achievements, experience in scientific projects realization or supervising these works;
- proficient in the project and processes management with Scrum methodology;
- predispositions and experience for scientific and educational work, at least several international publications included in the JCR list is required;
- advanced practical skills to administer Windows, Linux and Microsoft 365 product family;
- be fluent in Polish and communicative in English (minimum B2 level);
- interpersonal skills and availability (possibility of working in weekends). Able to prioritize and multitask, proactive and deadline-oriented.
Expected scope of duties:
- conducting lectures, auditorium and laboratory exercises and providing consultations according to the applicable plans and schedules of higher education, the Doctoral School, postgraduate studies and training courses;
- active participation in the implementation of the student graduation process;
- developing subject information cards, teaching aids, and in particular computer presentations and instructions for laboratory exercises in the subjects carried out;
- conducting scientific research as part of statutory works, including primarily those supporting teaching and staff training;
- participating in conferences, symposia and scientific seminars;
- improving one's own qualifications;
- active participation in projects aimed at developing the scientific and teaching base;
- active participation in various forms of promotion the didactic offer of the Faculty, Institute and Department, including business trips with lectures to schools, exhibitions, innovation fairs, outdoor exhibitions and as part of classes and exhibitions conducted by the Faculty, Institute or Department;
- implementation of tasks assigned by the Head of the Department, related to the current activities of the Department and Institute.
Competition application should include:
- a letter of application to the Rector of the Military University of Technology;
- candidate’s questionnaire;
- CV;
- copies of diplomas and other documents confirming / proving the candidate's qualifications;
- a declaration of consent to process personal data included in the job application in accordance with the Data Protection Act;
- a statement that the candidate/applicant has full capacity to act according to the law in force;
- a declaration of no charges within a final judgment of a deliberate crime;
- a declaration of no charges within the disciplinary procedure of the deprivation of rights to practice the profession of academic teacher on a permanent or fixed-term basis/contract;
- a declaration on the full use of civil rights;
- a declaration stating whether MUT is the core or non-core workplace for the applicant;
- all documents should be written in Polish and signed by the candidate.
The documents are available at bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.
Documents submission:
- in person: to the secretary's office of Institute of Communications Systems, build. 47, of. 137;
- by post: at the Military University of Technology, Faculty of Electronics, 00-908 Warsaw, gen. Sylwestra Kaliskiego 2 Street;
- by e-mail: .
Additional information can be obtained by telephone: 261 839 517.
The competition will be adjudicated two weeks after the competition deadline.
This recruitment process is the first stage of the recruitment procedure defined in the Military University of Technology statutes concerning employment of university lecturers. The positive evaluation of the candidate resulting from this process is the bases for further recruitment procedures. The final decision on employment of the candidate is taken by Rector of the Military University of Technology.
The University can also terminate the recruitment process before final decision without an announcement of the termination reasons.
An accommodation is not guaranteed by the University.
One month after the recruitment process deadline, all applications which do not meet formal requirements and are submitted after the deadline will be destroyed.
- Wytworzone przez: ppłk Jarosław Wojtuń (zastępca dyrektora instytutu)
- Udostępniony w BIP przez: Robert Drygas
- Odsłony: 67
Opis zmian | Data | Osoba | Porównaj |
---|---|---|---|
Artykuł został utworzony |