Specjalista - Dział Remontów Infrastruktury
NUMER EWIDENCYJNY: 158/PS/WAT/2025
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Dział Remontów Infrastruktury, Wojskowa Akademia Techniczna
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: specjalista (Zespół Wsparcia Organizacyjnego)
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 30 stycznia 2026 r.
PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 1 marca 2026 r.
LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska
Przewidywany zakres obowiązków:
- koordynacja prac związanych z organizacją procesów przygotowania i prowadzenia remontów nieruchomości WAT, w zakresie:
- udziału w opracowywaniu projektów planu remontów nieruchomości WAT wraz z opracowywaniem korekt;
- opracowania, na podstawie zatwierdzonego planu remontów nieruchomości WAT, planu zamówień publicznych;
- przygotowywania i zgłaszania korekt do planu zamówień publicznych;
- sporządzanie projektów sprawozdań z realizacji planów;
- ustalania kont rozliczeniowych do zadań ujętych w planie remontów nieruchomości WAT;
- opracowywania projektów umów do zadań remontowych oraz aneksów do umów;
- uzgadniania projektów umów oraz aneksów do umów z właściwymi jednostkami organizacyjnymi WAT;
- przejmowanie, po zakończeniu realizacji zadania remontowego, od specjalisty obsługującego realizację remontów dokumentacji z realizacji zadania remontowego, kompletowanie teczki sprawy;
- obsługa spraw zadań remontowych, w tym kompletowanie teczek,
w systemie EZD; - współpraca z innymi jednostkami w zakresie skompletowania i chronologicznego poukładania zawartości teczki sprawy;
- tworzenie elaboratu rozliczeniowego zakończonych zadań;
- protokołowanie, organizowanych przez kierownika działu, spotkań koordynacyjnych, dystrybucja pomiędzy pracowników DRI ustaleń z tych spotkań i wydanych decyzji;
- współpraca z kierownikiem i zastępcą kierownika w zakresie tworzenia i aktualizowania procedur i instrukcji regulujących pracę DRI i jego współdziałania z innymi jednostkami WAT;
- współpraca ze starszymi specjalistami z Zespołów Remontowych w szczególności w zakresie:
- ustalenia zawartości merytorycznej do opracowania projektów umów oraz aneksów do umów;
- wsparcia w obsłudze wydawania przepustek dla pracowników wykonawców;
- obsługi zadania remontowego w systemie SAP, w tym tworzenia zamówienia i protokołu odbioru;
- obsługa prowadzonych spraw z wykorzystaniem narzędzi informatycznych, w tym w szczególności: programów pakietu MS Office, systemów: SAP, EZD i WEBCON;
Wymagania od kandydatów:
- wykształcenie średnie, mile widziane o profilu technicznym;
- min. 3 lata doświadczenia w pracy;
- umiejętność podstawowej obsługi komputera (MS Office, Outlook, SAP);
- znajomość aktów normatywnych, w szczególności dotyczących realizacji robót budowlanych, udzielania zamówień publicznych;
- samodzielność i inicjatywa w ramach zajmowanego stanowiska;
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra komunikacja.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia (na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze etatu);
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach;
- uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów;
- dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci;
- niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe;
- dofinansowanie karty sportowej;
- wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej;
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
- dofinansowanie zakupu okularów korekcyjnych;
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Zgłoszenie winno zawierać:
- życiorys zawodowy (CV),
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).
Wzór takiego dokumentu dostępny jest pod adresem: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261 837 660 Dawid Panasz.
Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną: .
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów należy zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminach rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.
- Wytworzone przez: Dawid Panasz (inspektor nadzoru)
- Udostępniony w BIP przez: Robert Drygas
- Odsłony: 70
| Opis zmian | Data | Osoba | Porównaj |
|---|---|---|---|
| Artykuł został utworzony |