Baner BIP

NUMER EWIDENCYJNY: 158/PS/WAT/2025

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Dział Remontów Infrastruktury, Wojskowa Akademia Techniczna

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: specjalista (Zespół Wsparcia Organizacyjnego)

TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 30 stycznia 2026 r.

PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 1 marca 2026 r.

LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska

Przewidywany zakres obowiązków:

  • koordynacja prac związanych z organizacją procesów przygotowania i prowadzenia remontów nieruchomości WAT, w zakresie:
    • udziału w opracowywaniu projektów planu remontów nieruchomości WAT wraz z opracowywaniem korekt;
    • opracowania, na podstawie zatwierdzonego planu remontów nieruchomości WAT, planu zamówień publicznych;
    • przygotowywania i zgłaszania korekt do planu zamówień publicznych;
    • sporządzanie projektów sprawozdań z realizacji planów;
    • ustalania kont rozliczeniowych do zadań ujętych w planie remontów nieruchomości WAT;
    • opracowywania projektów umów do zadań remontowych oraz aneksów do umów;
    • uzgadniania projektów umów oraz aneksów do umów z właściwymi jednostkami organizacyjnymi WAT;
    • przejmowanie, po zakończeniu realizacji zadania remontowego, od specjalisty obsługującego realizację remontów dokumentacji z realizacji zadania remontowego, kompletowanie teczki sprawy;
    • obsługa spraw zadań remontowych, w tym kompletowanie teczek,
      w systemie EZD;
    • współpraca z innymi jednostkami w zakresie skompletowania i chronologicznego poukładania zawartości teczki sprawy;
    • tworzenie elaboratu rozliczeniowego zakończonych zadań;
  • protokołowanie, organizowanych przez kierownika działu, spotkań koordynacyjnych, dystrybucja pomiędzy pracowników DRI ustaleń z tych spotkań i wydanych decyzji;
  • współpraca z kierownikiem i zastępcą kierownika w zakresie tworzenia i aktualizowania procedur i instrukcji regulujących pracę DRI i jego współdziałania z innymi jednostkami WAT;
  • współpraca ze starszymi specjalistami z Zespołów Remontowych w szczególności w zakresie:
    • ustalenia zawartości merytorycznej do opracowania projektów umów oraz aneksów do umów;
    • wsparcia w obsłudze wydawania przepustek dla pracowników wykonawców;
    • obsługi zadania remontowego w systemie SAP, w tym tworzenia zamówienia i protokołu odbioru;
  • obsługa prowadzonych spraw z wykorzystaniem narzędzi informatycznych, w tym w szczególności: programów pakietu MS Office, systemów: SAP, EZD i WEBCON;

Wymagania od kandydatów:

  • wykształcenie średnie, mile widziane o profilu technicznym;
  • min. 3 lata doświadczenia w pracy;
  • umiejętność podstawowej obsługi komputera (MS Office, Outlook, SAP);
  • znajomość aktów normatywnych, w szczególności dotyczących realizacji robót budowlanych, udzielania zamówień publicznych;
  • samodzielność i inicjatywa w ramach zajmowanego stanowiska;
  • umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra komunikacja.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia (na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze etatu);
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach;
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów;
  • dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci;
  • niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe;
  • dofinansowanie karty sportowej;
  • wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej;
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
  • dofinansowanie zakupu okularów korekcyjnych;
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Zgłoszenie winno zawierać:

  • życiorys zawodowy (CV),
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).

Wzór takiego dokumentu dostępny jest pod adresem: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261 837 660 Dawid Panasz.

Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną: .

Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów należy zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.

Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminach rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.

Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.

Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony 19 grudnia 2025 o godz. 10.43 Robert Drygas