Baner BIP

NUMER EWIDENCYJNY: 151/PS/WAT/2025

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Zespół Uczelniany ds. USOS, Pion Prorektora ds. Kształcenia, Wojskowa Akademia Techniczna

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: specjalista

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 23 grudnia 2025 r.

PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 1 stycznia 2026 r.

LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska

Przewidywany zakres obowiązków:

  • współpraca z przedstawicielami jednostek organizacyjnych WAT w zakresie korzystania i rozwoju systemu USOS;
  • opracowywanie formularzy do USOS oraz analiza i nadzór nad ich poprawnością;
  • wsparcie użytkowników systemu USOS w zakresie bieżącego wykorzystywania formularzy;
  • współudział w realizacji szkoleń i przygotowaniach użytkowników końcowych systemu USOS w zakresie wykorzystania jego możliwości technicznych do realizacji zadań i prac merytorycznych związanych z procedurami procesu kształcenia;
  • współudział w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych, regulujących funkcjonowanie USOS w WAT;
  • realizacja bieżących zadań określonych przez przełożonych, a związanych
    z działalnością Zespołu.

Wymagania od kandydatów:

  • znajomość systemu USOS lub pokrewnych systemów funkcjonujących na Uczelni Wyższej (pracownik powinien posiadać znajomość funkcji i mechanizmów działania systemu USOS);
  • zdolność szybkiego przyswajania nowych technologii i narzędzi informatycznych;
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • znajomość specyfiki uczelni wyższych;
  • wykształcenie wyższe;
  • komunikatywność, zarówno w kontakcie zespołowym, jak i w relacjach z użytkownikami systemu, pracownikami uczelni itp.;
  • umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • terminowość i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • umiejętność efektywnego zarządzania czasem;
  • wysoka kultura osobista, zaangażowanie i odpowiedzialność;
  • przestrzeganie zasad poufności i dbanie o bezpieczeństwo danych.

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie i znajomość specyfiki pracy z systemami informatycznymi obsługującymi obszar akademicki uczelni;
  • znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • pracę w zgranym zespole w renomowanej instytucji akademickiej;
  • ofertę szkoleniową dostosowaną do obowiązków stanowiska pracy;
  • benefity socjalne (w tym dofinansowanie wypoczynku, karty MultiSport,  pożyczki na cele mieszkaniowe, ubezpieczenia grupowe), szeroką ofertę kulturalno-oświatową;
  • możliwość rozwijania zainteresowań i kariery, w tym kontynuowania kształcenia w ramach oferty programowej Wojskowej Akademii Technicznej.

Zgłoszenie winno zawierać:

  • życiorys zawodowy (CV);
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez art.221 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz.1040, z późn.zm.).

Wzory dokumentów dostępne na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.

Dokumenty należy składać w terminie do 23 grudnia 2025 r.:

  • pocztą elektroniczną: 

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod nr tel.: 261 837 257 lub 261 839 819.

Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów proszę zadzwonić pod wskazany nr telefonów i podać hasło do plików.

Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminach rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.

Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor. Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony 5 grudnia 2025 o godz. 14.21 Robert Drygas