Inspektor nadzoru (branża sanitarna) - Dział Eksploatacji Nieruchomości
NUMER EWIDENCYJNY: 130/PS/WAT/2025
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Dział Eksploatacji Nieruchomości, Wojskowa Akademia Techniczna
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: inspektor nadzoru (branża sanitarna)
LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska
Przewidywany zakres obowiązków:
wykonywanie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego ds. sanitarnych, w szczególności:
- utrzymanie sprawności technicznej i eksploatacyjnej instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych, grzewczych oraz wentylacyjnych w obiektach budowlanych i na terenie WAT, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, w tym w szczególności: monitorowanie przestrzegania terminów okresowych przeglądów i pomiarów w terminach zgodnych z obowiązującymi przepisami;
- weryfikacja zawartych umów w obszarze sanitarnym, w tym na dostawę mediów, analiza zapisów tych umów, w szczególności pod kątem uzyskiwania oszczędności;
- przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego i ocen technicznych instalacji wodno – kanalizacyjnych, gazowych, grzewczych oraz wentylacyjnych w obiektach budowlanych i na terenie WAT;
- nadzór nad realizacją przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych, gazowych i grzewczych WAT;
- przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dokonywania wpisów w Książce Obiektu Budowlanego;
- zgłaszanie do wykonania prac związanych z zagrożeniami awarią;
- udział w realizowaniu spraw związanych z usuwaniem awarii sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych w obiektach WAT, w szczególności poprzez ocenę stanu bieżącego, ustalenie przyczyn i zaplanowanie metody usunięcia awarii;
- udział w realizowaniu spraw związanych z usuwaniem wad sieci i instalacji sanitarnych w obiektach WAT, poprzez weryfikację stanu bieżącego, stwierdzenie lub potwierdzenie nieprawidłowości, wypracowanie z wykonawcami metod usuwania wad stwierdzonych przy odbiorach oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
- prowadzenie nadzorów inwestorskich w tym też dokonywanie odbiorów robót budowlanych związanych z usuwaniem awarii, wad oraz w zakresie drobnych napraw, w tym realizowanych przez wykonawców zewnętrznych oraz przez ekipy własne;
- opracowywanie założeń projektowych, wykonywanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych („STWiORB”) na potrzeby WAT;
- analizowanie stanu istniejącego sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych, proponowanie rozwiązań mających na celu racjonalizowanie zużycia mediów oraz przedstawianie przełożonym wniosków z tych analiz;
- opracowywanie dokumentów, takich jak: program funkcjonalno-użytkowy i opis przedmiotu zamówienia dla planowanych dokumentacji technicznych i robót związanych z utrzymaniem nieruchomości WAT;
- egzekwowanie od wykonawców dobrej jakości wykonania robót, terminowego ich wykonania i odpowiedniego zabezpieczenia stanu BHP na budowach wraz z dokonywaniem odbiorów robót;
- uczestnictwo we wprowadzeniach oraz odbiorach robót wykonywanych na rzecz WAT oraz uczestniczenie w odbiorach technicznych pogwarancyjnych nadzorowanych budynków;
- udział w pracach komisji przetargowych i wizjach lokalnych, redagowanie odpowiedzi na zapytania wykonawców;
- udział w pracach komisji: odbiorowych, inwentaryzacyjnych, wprowadzeniowych oraz odprawach u przełożonych;
- współpraca z urzędami i podmiotami zewnętrznymi w zakresie utrzymania i eksploatacji instalacji i sieci sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych, gazowych i grzewczych WAT;
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Akademii w zakresie realizowanych obowiązków;
- obsługa prowadzonych spraw z wykorzystaniem narzędzi informatycznych, w tym w szczególności: programów pakietu MS Office, systemów: SAP, EZD i WEBCON;
- prowadzenie aktowej dokumentacji organizowanych i kierowanych spraw w sposób uporządkowany;
- wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z pracą na zajmowanym stanowisku.
Wymagania od kandydatów:
- uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej, uprawniającej do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- posiadanie minimum 3-letniego, udokumentowanego stażu pracy na takim samym lub podobnym stanowisku;
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów prawa budowlanego;
- umiejętność praktycznego zastosowania przepisów z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych i kodeksu postępowania administracyjnego;
- umiejętność obsługi programów kosztorysowych (np. NormaPro) oraz programu AutoCad na poziomie dobrym;
- umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel, MS Outlook na poziomie dobrym;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, w tym na wykonanie nadzoru inwestorskiego;
- odpowiedzialność, punktualność, umiejętność pracy pod presją czasu;
- dobra organizacja czasu pracy i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
- komunikatywność, otwartość i predyspozycje do pracy zespołowej;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów;
- pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej);
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
- dofinansowanie zakupu okularów korekcyjnych;
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Zgłoszenie winno zawierać:
- życiorys zawodowy (CV);
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez art. 2211 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).
Wzory dokumentów dostępne na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.
Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: , .
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: +48 533 222 677 Daniel Sawicki.
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów należy zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminach rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.
- Wytworzone przez: Marzenna Karmel (starszy specjalista)
- Udostępniony w BIP przez: Robert Drygas
- Odsłony: 49
| Opis zmian | Data | Osoba | Porównaj |
|---|---|---|---|
| Artykuł został utworzony |