Baner BIP

NUMER EWIDENCYJNY: 130/PS/WAT/2025

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Dział Eksploatacji Nieruchomości, Wojskowa Akademia Techniczna

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: inspektor nadzoru (branża sanitarna)

LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska

Przewidywany zakres obowiązków:

wykonywanie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego ds. sanitarnych, w szczególności:

  • utrzymanie sprawności technicznej i eksploatacyjnej instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych, grzewczych oraz wentylacyjnych w obiektach budowlanych i na terenie WAT, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, w tym w szczególności: monitorowanie przestrzegania terminów okresowych przeglądów i pomiarów w terminach zgodnych z obowiązującymi przepisami;
  • weryfikacja zawartych umów w obszarze sanitarnym, w tym na dostawę mediów, analiza zapisów tych umów, w szczególności pod kątem uzyskiwania oszczędności;
  • przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego i ocen technicznych instalacji wodno – kanalizacyjnych, gazowych, grzewczych oraz wentylacyjnych w obiektach budowlanych i na terenie WAT;
  • nadzór nad realizacją przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych, gazowych i grzewczych WAT;
  • przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dokonywania wpisów w Książce Obiektu Budowlanego;
  • zgłaszanie do wykonania prac związanych z zagrożeniami awarią;
  • udział w realizowaniu spraw związanych z usuwaniem awarii sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych w obiektach WAT, w szczególności poprzez ocenę stanu bieżącego, ustalenie przyczyn i zaplanowanie metody usunięcia awarii;
  • udział w realizowaniu spraw związanych z usuwaniem wad sieci i instalacji sanitarnych w obiektach WAT, poprzez weryfikację stanu bieżącego, stwierdzenie lub potwierdzenie nieprawidłowości, wypracowanie z wykonawcami metod usuwania wad stwierdzonych przy odbiorach oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
  • prowadzenie nadzorów inwestorskich w tym też dokonywanie odbiorów robót budowlanych związanych z usuwaniem awarii, wad oraz w zakresie drobnych napraw, w tym realizowanych przez wykonawców zewnętrznych oraz przez ekipy własne;
  • opracowywanie założeń projektowych, wykonywanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych („STWiORB”) na potrzeby WAT;
  • analizowanie stanu istniejącego sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych, proponowanie rozwiązań mających na celu racjonalizowanie zużycia mediów oraz przedstawianie przełożonym wniosków z tych analiz;
  • opracowywanie dokumentów, takich jak: program funkcjonalno-użytkowy i opis przedmiotu zamówienia dla planowanych dokumentacji technicznych i robót związanych z utrzymaniem nieruchomości WAT;
  • egzekwowanie od wykonawców dobrej jakości wykonania robót, terminowego ich wykonania i odpowiedniego zabezpieczenia stanu BHP na budowach wraz z dokonywaniem odbiorów robót;
  • uczestnictwo we wprowadzeniach oraz odbiorach robót wykonywanych na rzecz WAT oraz uczestniczenie w odbiorach technicznych pogwarancyjnych nadzorowanych budynków;
  • udział w pracach komisji przetargowych i wizjach lokalnych, redagowanie odpowiedzi na zapytania wykonawców;
  • udział w pracach komisji: odbiorowych, inwentaryzacyjnych, wprowadzeniowych oraz odprawach u przełożonych;
  • współpraca z urzędami i podmiotami zewnętrznymi w zakresie utrzymania i eksploatacji instalacji i sieci sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych, gazowych i grzewczych WAT;
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi Akademii w zakresie realizowanych obowiązków;
  • obsługa prowadzonych spraw z wykorzystaniem narzędzi informatycznych, w tym w szczególności: programów pakietu MS Office, systemów: SAP, EZD i WEBCON;
  • prowadzenie aktowej dokumentacji organizowanych i kierowanych spraw w sposób uporządkowany;
  • wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z pracą na zajmowanym stanowisku.

Wymagania od kandydatów:

  • uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej, uprawniającej do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
  • posiadanie minimum 3-letniego, udokumentowanego stażu pracy na takim samym lub podobnym stanowisku;
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów prawa budowlanego;
  • umiejętność praktycznego zastosowania przepisów z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych i kodeksu postępowania administracyjnego;
  • umiejętność obsługi programów kosztorysowych (np. NormaPro) oraz programu AutoCad na poziomie dobrym;
  • umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel, MS Outlook na poziomie dobrym;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, w tym na wykonanie nadzoru inwestorskiego;
  • odpowiedzialność, punktualność, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • dobra organizacja czasu pracy i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • komunikatywność, otwartość i predyspozycje do pracy zespołowej;
  • wysoka kultura osobista.

 Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów;
  • pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej);
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
  • dofinansowanie zakupu okularów korekcyjnych;
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Zgłoszenie winno zawierać:

  • życiorys zawodowy (CV);
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez art. 2211 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).

Wzory dokumentów dostępne na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.

Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: .

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: +48 533 222 677 Daniel Sawicki.

Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów należy zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.

Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminach rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.

Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.

Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.

 

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony 30 października 2025 o godz. 13.33 Robert Drygas