Specjalista - Dział Współpracy Międzynarodowej
NUMER EWIDENCYJNY: 119/PS/WAT/2025
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Sekcja ds. Wymiany Akademickiej, Dział Współpracy Międzynarodowej, Wojskowa Akademia Techniczna
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: specjalista (zastępstwo)
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 15 listopada 2025 r.
PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 1 grudnia 2025 r.
LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska
Przewidywany zakres obowiązków:
- realizacja przedsięwzięć wynikających z udziału uczelni w programach i projektach afiliowanych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (MNiSW), FRSE, w tym Konsorcjum Uczelni Służb Mundurowych – KONSMUND;
- analiza projektów, wytycznych i wniosków do FRSE dotyczących wymiany akademickiej Erasmus+ i opracowywanie wytycznych do działalności Sekcji ds. Wymiany Akademickiej (SWA) w tym zakresie;
- obsługa systemów elektronicznej wymiany dokumentów dot. mobilności akademickiej w ramach programu Erasmus+ (USOS, EWP, IRK);
- opracowywanie i opiniowanie dokumentów (w szczególności, aktów prawnych, regulacji i porozumień) dotyczących działalności Sekcji;
- udział w opracowywaniu materiałów multimedialnych, promocyjnych, strony internetowej Erasmus+ oraz ich uaktualnianie;
- nadzór nad wykorzystaniem środków finansowych pochodzących z dotacji FRSE na realizację działalności w ramach odpowiednich programów Erasmus+ oraz wprowadzanie stosownych umów do systemu Baza Wiedzy WAT;
- wprowadzanie i rozliczanie faktur zakupowych przy wykorzystaniu właściwych modułów programu SAP za usługi i środki materiałowo techniczne zamawiane na potrzeby zabezpieczenia techniczno – logistycznego oraz promocyjnego Sekcji Wymiany Akademickiej.
Wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe lub średnie z wymaganym czteroletnim stażem pracy;
- znajomość pakietów biurowych MS Office;
- kultura osobista, komunikatywność, otwartość, dokładność oraz predyspozycje do pracy w zespole;
- znajomość języka angielskiego w piśmie i mowie.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym na wyższej uczelni;
- znajomość programu SAP i przepisów regulujących gospodarkę materiałowo techniczną.
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej);
- dofinansowanie zakupu okularów korekcyjnych;
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Zgłoszenie winno zawierać:
- życiorys zawodowy (CV);
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez art. 221 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).
Dokumenty należy składać w terminie do 15 listopada 2025 r.:
- osobiście: bud. 135, pok. 3.17, Dział Współpracy Międzynarodowej;
- listownie: Wojskowa Akademia Techniczna, Dział Współpracy Międzynarodowej, bud. 135, pok. 3.17, 00-908 Warszawa 46, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2;
- pocztą elektroniczną: .
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261 839 376 lub 261 839 159.
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów proszę zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Uczelnia zastrzega sobie prawo weryfikacji wymagań na stanowisku, w szczególności umiejętności językowych, kierowania zespołami ludzkimi i doświadczenia udziału w programach stypendialnych.
O terminach rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.
- Wytworzone przez: Cezary Klukowski (kierownik sekcji)
- Udostępniony w BIP przez: Robert Drygas
- Odsłony: 208
Opis zmian | Data | Osoba | Porównaj |
---|---|---|---|
Artykuł został utworzony |