Zastępca kierownika - Dział Remontów Infrastruktury
NUMER EWIDENCYJNY: 95/PS/WAT/2025
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Dział Remontów Infrastruktury, Wojskowa Akademia Techniczna
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: zastępca kierownika
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 30 września 2025 r.
PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 15 października 2025 r.
LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska
Przewidywany zakres obowiązków:
- współpraca z kierownikiem w zakresie organizowania pracy w Dziale Remontów Infrastruktury, w tym w szczególności:
- wyznaczanie zadań i kontrola ich realizacji przez podległe zespoły remontowe;
- współpraca z Zespołem Wsparcia Organizacyjnego w zakresie opracowania i kompletowania wszelkiej dokumentacji niezbędnej przy realizacji zadań wynikających z planu remontów nieruchomości WAT;
- kontrola i współudział w przygotowaniu dokumentacji do postępowań w ramach zamówień publicznych na wyłonienie wykonawców robót budowlanych i dokumentacji projektowej;
- opracowywanie projektów planów remontów nieruchomości WAT, zgłaszanie korekt;
- opracowywanie harmonogramu realizacji planu remontów nieruchomości WAT, bieżąca kontrola realizacji i korekty harmonogramu;
- współudział w opracowywaniu standardów i wytycznych związanych z zarządzaniem i eksploatacją nieruchomości WAT;
- realizowanie procedur zgłoszeń do urzędów administracji publicznej remontów i rozbiórek obiektów, występowanie o pozwolenia na budowę i rozbiórkę;
- udział w pracach komisji przetargowych na roboty budowlane i prace projektowe jako przewodniczący lub członek komisji;
- udział w inwentaryzacjach, komisjach, spotkaniach roboczych i odprawach u przełożonych;
- sporządzanie sprawozdań, notatek służbowych, protokołów, analiz i raportów;
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Akademii;
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych remontów zgodnie z zawartymi umowami;
- tworzenie i opiniowanie korespondencji z wykonawcami w zakresie realizowanych umów na roboty i prace projektowe;
- obsługa prowadzonych spraw z wykorzystaniem narzędzi informatycznych, w tym w szczególności: programów pakietu MS Office, systemów: SAP, EZD i WEBCON;
- prowadzenie aktowej dokumentacji organizowanych i kierowanych spraw w sposób uporządkowany, zgodny z obowiązującymi w WAT zasadami;
- bieżące informowanie bezpośredniego przełożonego o stanie realizacji poszczególnych zadań remontowych w tym także o zaistniałych nieprawidłowościach;
- wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w zastępstwie nieobecnych pracowników lub przy realizacji wybranych zadań;
- prowadzenie spraw pracowniczych podległych pracowników, zgodnie z zasadami obowiązującymi w WAT, z wykorzystaniem programu SAP.
Wymagania od kandydatów:
- uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w danej specjalności zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
- przynależność do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
- uprawnienia z zakresu dozoru i eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, cieplnych i gazowych grupa D, grupa G I min. do 1 kV, mile widziane do 20 kV, GII i GIII;
- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania aktualnych przepisów prawa w zakresie powierzanych obowiązków ze szczególnym uwzględnieniem ustawy Prawo budowlane, aktów wykonawczych do tej ustawy oraz przepisów i norm technicznych;
- znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych i programów kosztorysowych (np. NormaPro);
- umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel, MS Outlook na poziomie dobrym;
- komunikatywność, otwartość i predyspozycje do zarządzania zespołem;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia (na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze etatu);
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach;
- uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów;
- dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci;
- niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe;
- dofinansowanie karty sportowej;
- wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej;
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
- dofinansowanie zakupu okularów korekcyjnych;
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Zgłoszenie winno zawierać:
- życiorys zawodowy (CV);
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 2211 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).
Wzory dokumentów dostępne są na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.
Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: .
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów należy zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminach rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.
- Wytworzone przez: Marzenna Karmel (starszy specjalista)
- Udostępniony w BIP przez: Robert Drygas
- Odsłony: 127
Opis zmian | Data | Osoba | Porównaj |
---|---|---|---|
Artykuł został utworzony |