Baner BIP

NUMER EWIDENCYJNY: 95/PS/WAT/2025

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Dział Remontów Infrastruktury, Wojskowa Akademia Techniczna

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: zastępca kierownika

TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 30 września 2025 r.

PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 15 października 2025 r.

LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska

Przewidywany zakres obowiązków:

  • współpraca z kierownikiem w zakresie organizowania pracy w Dziale Remontów Infrastruktury, w tym w szczególności:
    • wyznaczanie zadań i kontrola ich realizacji przez podległe zespoły remontowe;
    • współpraca z Zespołem Wsparcia Organizacyjnego w zakresie opracowania i kompletowania wszelkiej dokumentacji niezbędnej przy realizacji zadań wynikających z planu remontów nieruchomości WAT;
  • kontrola i współudział w przygotowaniu dokumentacji do postępowań w ramach zamówień publicznych na wyłonienie wykonawców robót budowlanych i dokumentacji projektowej;
  • opracowywanie projektów planów remontów nieruchomości WAT, zgłaszanie korekt;
  • opracowywanie harmonogramu realizacji planu remontów nieruchomości WAT, bieżąca kontrola realizacji i korekty harmonogramu;
  • współudział w opracowywaniu standardów i wytycznych związanych z zarządzaniem i eksploatacją nieruchomości WAT;
  • realizowanie procedur zgłoszeń do urzędów administracji publicznej remontów i rozbiórek obiektów, występowanie o pozwolenia na budowę i rozbiórkę;
  • udział w pracach komisji przetargowych na roboty budowlane i prace projektowe jako przewodniczący lub członek komisji;
  • udział w inwentaryzacjach, komisjach, spotkaniach roboczych i odprawach u przełożonych;
  • sporządzanie sprawozdań, notatek służbowych, protokołów, analiz i raportów;
  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Akademii;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych remontów zgodnie z zawartymi umowami;
  • tworzenie i opiniowanie korespondencji z wykonawcami w zakresie realizowanych umów na roboty i prace projektowe;
  • obsługa prowadzonych spraw z wykorzystaniem narzędzi informatycznych, w tym w szczególności: programów pakietu MS Office, systemów: SAP, EZD i WEBCON;
  • prowadzenie aktowej dokumentacji organizowanych i kierowanych spraw w sposób uporządkowany, zgodny z obowiązującymi w WAT zasadami;
  • bieżące informowanie bezpośredniego przełożonego o stanie realizacji poszczególnych zadań remontowych w tym także o zaistniałych nieprawidłowościach;
  • wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w zastępstwie nieobecnych pracowników lub przy realizacji wybranych zadań;
  • prowadzenie spraw pracowniczych podległych pracowników, zgodnie z zasadami obowiązującymi w WAT, z wykorzystaniem programu SAP.

Wymagania od kandydatów:

  • uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w danej specjalności zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
  • przynależność do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
  • uprawnienia z zakresu dozoru i eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, cieplnych i gazowych grupa D, grupa G I min. do 1 kV, mile widziane do 20 kV, GII i GIII;
  • znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania aktualnych przepisów prawa w zakresie powierzanych obowiązków ze szczególnym uwzględnieniem ustawy Prawo budowlane, aktów wykonawczych do tej ustawy oraz przepisów i norm technicznych;
  • znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych i programów kosztorysowych (np. NormaPro);
  • umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel, MS Outlook na poziomie dobrym;
  • komunikatywność, otwartość i predyspozycje do zarządzania zespołem;
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia (na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze etatu);
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach;
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów;
  • dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci;
  • niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe;
  • dofinansowanie karty sportowej;
  • wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej;
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
  • dofinansowanie zakupu okularów korekcyjnych;
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Zgłoszenie winno zawierać:

  • życiorys zawodowy (CV);
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 2211 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).

Wzory dokumentów dostępne są na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.

Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: .

Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów należy zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.

Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminach rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.

Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.

Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony 10 września 2025 o godz. 15.21 Robert Drygas