Specjalista - Dział Rozwoju i Współpracy z Gospodarką, Sekcja Koordynacji
NUMER EWIDENCYJNY: 57/PS/WAT/2025
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Dział Rozwoju i Współpracy z Gospodarką (Sekcja Koordynacji), Wojskowa Akademia Techniczna
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: specjalista
WYMIAR CZASU PRACY: pełny
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 15 sierpnia 2025 r.
PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 1 października 2025 r.
LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska
Przewidywany zakres obowiązków:
- prowadzenia gospodarki materiałowej, technicznej i finansowej, w tym:
- obrót dokumentów księgowych i ich rejestracja w systemie elektronicznym zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- weryfikacja i rozliczanie wydatków związanych z delegacjami służbowymi;
- sporządzania, we współpracy z kierownikami jednostek organizacyjnych pionu Prorektora ds. rozwoju, planów i sprawozdań, w szczególności projektu i wykonania planu rzeczowo-finansowego oraz monitorowanie i analiza jego realizacji;
- prowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- obsługa asystencko-sekretarska Prorektora ds. rozwoju w okresie nieobecności pracownika sekretariatu;
- dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów w pionie Prorektora ds. rozwoju;
- zabezpieczenie realizacji zadań Pionu prorektora ds. rozwoju dotyczących udziału Akademii w organizowaniu krajowych i międzynarodowych przedsięwzięć tematycznie związanych z bezpieczeństwem i obronnością państwa, w tym targów i wystaw w zakresie obsługi: ekonomiczno-finansowej, administracyjnej, logistycznej oraz promocyjnej;
- przygotowanie okresowej sprawozdawczości ze zrealizowanych projektów i zadań;
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentów;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, związanych z zajmowanym stanowiskiem;
- przestrzeganie przepisów obowiązujących w WAT, w tym dotyczących dyscypliny pracy, ochrony informacji niejawnych, RODO, bhp i ochrony ppoż.
Wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, ekonomia, finanse);
- udokumentowany, co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku administracyjnym;
- umiejętność obsługi MS Office;
- mile widziana znajomość: zasad rachunkowości, systemu SAP lub pokrewnych, ustawy o prawie zamówień publicznych;
- dobra organizacja pracy własnej;
- umiejętność pracy zespołowej.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej instytucji akademickiej;
- ofertę szkoleniową dostosowaną do obowiązków stanowiska pracy;
- benefity socjalne (w tym dofinansowanie wypoczynku, karta MultiSport, pożyczki na cele mieszkaniowe, ubezpieczenia grupowe – zdrowotne i na życie), szeroką ofertę kulturalno-oświatową.
Zgłoszenie winno zawierać:
- życiorys zawodowy (CV);
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez art. 221 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).
Wzory dokumentów dostępne na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.
Dokumenty należy składać w terminie do 15 sierpnia 2025 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: +48 887 861 374.
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. W treści e-maila proszę podać numer kontaktowy, pod który pracownik WAT zadzwoni, aby otrzymać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminach rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.
- Wytworzone przez: Łukasz Gałecki (kierownik Działu Rozwoju i Współpracy z Gospodarką)
- Udostępniony w BIP przez: Robert Drygas
- Odsłony: 100
Opis zmian | Data | Osoba | Porównaj |
---|---|---|---|
Artykuł został utworzony |