Baner BIP

NUMER EWIDENCYJNY: 57/PS/WAT/2025

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Dział Rozwoju i Współpracy z Gospodarką (Sekcja Koordynacji), Wojskowa Akademia Techniczna

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: specjalista

WYMIAR CZASU PRACY: pełny

TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 15 sierpnia 2025 r.

PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 1 października 2025 r.

LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska

Przewidywany zakres obowiązków:

  • prowadzenia gospodarki materiałowej, technicznej i finansowej, w tym:
  • obrót dokumentów księgowych i ich rejestracja w systemie elektronicznym zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • weryfikacja i rozliczanie wydatków związanych z delegacjami służbowymi;
  • sporządzania, we współpracy z kierownikami jednostek organizacyjnych pionu Prorektora ds. rozwoju, planów i sprawozdań, w szczególności projektu i wykonania planu rzeczowo-finansowego oraz monitorowanie i analiza jego realizacji;
  • prowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • obsługa asystencko-sekretarska Prorektora ds. rozwoju w okresie nieobecności pracownika sekretariatu;
  • dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów w pionie Prorektora ds. rozwoju;
  • zabezpieczenie realizacji zadań Pionu prorektora ds. rozwoju dotyczących udziału Akademii w organizowaniu krajowych i międzynarodowych przedsięwzięć tematycznie związanych z bezpieczeństwem i obronnością państwa, w tym targów i wystaw w zakresie obsługi: ekonomiczno-finansowej, administracyjnej, logistycznej oraz promocyjnej;
  • przygotowanie okresowej sprawozdawczości ze zrealizowanych projektów i zadań;
  • gromadzenie i archiwizowanie dokumentów;
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, związanych z zajmowanym stanowiskiem;
  • przestrzeganie przepisów obowiązujących w WAT, w tym dotyczących dyscypliny pracy, ochrony informacji niejawnych, RODO, bhp i ochrony ppoż.

Wymagania od kandydatów:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, ekonomia, finanse);
  • udokumentowany, co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku administracyjnym;
  • umiejętność obsługi MS Office;
  • mile widziana znajomość: zasad rachunkowości, systemu SAP lub pokrewnych, ustawy o prawie zamówień publicznych;
  • dobra organizacja pracy własnej;
  • umiejętność pracy zespołowej.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej instytucji akademickiej;
  • ofertę szkoleniową dostosowaną do obowiązków stanowiska pracy;
  • benefity socjalne (w tym dofinansowanie wypoczynku, karta MultiSport, pożyczki na cele mieszkaniowe, ubezpieczenia grupowe – zdrowotne i na życie), szeroką ofertę kulturalno-oświatową.

Zgłoszenie winno zawierać:

  • życiorys zawodowy (CV);
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez art. 221 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).

Wzory dokumentów dostępne na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.

Dokumenty należy składać w terminie do 15 sierpnia 2025 r.

  • pocztą elektroniczną:

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: +48 887 861 374.

Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. W treści e-maila proszę podać numer kontaktowy, pod który pracownik WAT zadzwoni, aby otrzymać hasło do plików.

Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminach rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.

Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.

Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony 3 lipca 2025 o godz. 12.21 Robert Drygas