Baner BIP

NUMER EWIDENCYJNY: 54/PS/WAT/2025

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Dział Remontów i Utrzymania Nieruchomości, Wojskowa Akademia Techniczna

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: Kierownik Sekcji Konserwacji i Utrzymania Nieruchomości

TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 14 lipca 2025 r.

PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 1 sierpnia 2025 r.

LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska

Przewidywany zakres obowiązków obejmuje w szczególności:

  • bieżące utrzymanie w sprawności sieci, instalacji i urządzeń zapewniających zasilanie w wodę (w tym hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych), gaz, energię cieplną oraz odprowadzenie ścieków i wód opadowych;
  • opracowywanie projektów wewnętrznych planów, w tym w szczególności:
    • planu przeglądów i konserwacji poszczególnych sieci, instalacji i urządzeń zapewniających zasilanie w media, realizowanych siłami własnymi (systemem gospodarczym);
    • planu robót remontowych obiektów WAT, realizowanych systemem gospodarczym;
  • planowanie i przydzielanie zadań dla podległych brygad i warsztatu stolarskiego, na podstawie zatwierdzonego planu robót remontowych oraz konserwacji obiektów WAT realizowanych systemem gospodarczym oraz na podstawie zleceń otrzymanych z jednostek organizacyjnych Akademii, a także organizowanie i koordynowanie ich terminowej realizacji;
  • sprawowanie bieżącego nadzoru nad terminową realizacją robót konserwacyjno-naprawczych oraz usuwaniem awarii siłami własnymi, realizowanych przez podległe brygady i warsztat stolarski;
  • nadzór nad przebiegiem procesu zlecania, realizacji i rozliczenia zleceń wewnętrznych, w tym także kosztów materiałowych poszczególnych brygad;
  • zastępowanie, podczas nieobecności, specjalisty, który realizuje obsługę zawiadomień i zleceń wewnętrznych w systemie SAP;
  • prowadzenie gospodarki materiałowej – nadzór nad prawidłową eksploatacją i wykorzystywaniem przez pracowników narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji powierzonych zadań, oznakowanie mienia zgodnie z zasadami ewidencji środków trwałych, wnioskowanie o zakup nowych narzędzi i urządzeń;
  • sporządzanie wykazów materiałowych do wybrakowania lub upłynnienia w porozumieniu z Działem Zaopatrywania;
  • współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego DRN oraz z innymi jednostkami organizacyjnymi Akademii w zakresie realizowanych obowiązków;
  • udział w pracach komisji odbiorowych, inwentaryzacjach, wprowadzeniach i odbiorach robót oraz odprawach u przełożonych;
  • udział w przygotowaniu procedur przetargowych na świadczenie usług konserwacyjnych, napraw i awarii, realizowanych w ramach zapytań ofertowych i postępowań przetargowych;
  • znajomość i przestrzeganie w praktyce aktów normatywnych dotyczących zarządu nieruchomością, realizacji robót budowlanych, udzielania zamówień publicznych;
  • znajomość i praca z wykorzystaniem obowiązujących w WAT systemów informatycznych, dedykowanych przy wykonywaniu zadań związanych z powierzonym stanowiskiem pracy, w tym w szczególności system SAP, EZD, Webcon;
  • przestrzeganie przepisów obowiązujących w WAT, w tym dotyczących dyscypliny i organizacji pracy, ochrony informacji niejawnych i danych osobowych, bhp, ppoż.
  • wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z pracą na zajmowanym stanowisku.

Wymagania od kandydatów:

  • wykształcenie wyższe;
  • 5-letni staż pracy, w tym minimum 3-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku związanym z kierowaniem w obszarze eksploatacyjnym nieruchomości;
  • terminowość, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • dobra znajomość aplikacji MS Office, gotowość do zaznajomienia się i pracy w obowiązujących w WAT systemach informatycznych dedykowanych powierzonemu stanowisku pracy;
  • dobra organizacja czasu pracy i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • komunikatywność, otwartość i predyspozycje do pracy zespołowej;
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia (na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze etatu);
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach;
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów;
  • dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci;
  • niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe;
  • dofinansowanie karty sportowej;
  • wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej;
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
  • dofinansowanie zakupu okularów korekcyjnych;
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Zgłoszenie winno zawierać:

  • życiorys zawodowy (CV),
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 2211 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).

Wzory dokumentów dostępne są na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.

Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres:, .

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261 837 189 Marzenna Karmel.

Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów należy zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.

Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminach rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.

Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.

Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony 27 czerwca 2025 o godz. 08.40 Robert Drygas
Artykuł został zmieniony 30 czerwca 2025 o godz. 13.48 Robert Drygas