Kierownik sekcji - Dział Remontów i Utrzymania Nieruchomości
NUMER EWIDENCYJNY: 54/PS/WAT/2025
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Dział Remontów i Utrzymania Nieruchomości, Wojskowa Akademia Techniczna
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: Kierownik Sekcji Konserwacji i Utrzymania Nieruchomości
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 14 lipca 2025 r.
PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 1 sierpnia 2025 r.
LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/na-pozostale-stanowiska
Przewidywany zakres obowiązków obejmuje w szczególności:
- bieżące utrzymanie w sprawności sieci, instalacji i urządzeń zapewniających zasilanie w wodę (w tym hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych), gaz, energię cieplną oraz odprowadzenie ścieków i wód opadowych;
- opracowywanie projektów wewnętrznych planów, w tym w szczególności:
- planu przeglądów i konserwacji poszczególnych sieci, instalacji i urządzeń zapewniających zasilanie w media, realizowanych siłami własnymi (systemem gospodarczym);
- planu robót remontowych obiektów WAT, realizowanych systemem gospodarczym;
- planowanie i przydzielanie zadań dla podległych brygad i warsztatu stolarskiego, na podstawie zatwierdzonego planu robót remontowych oraz konserwacji obiektów WAT realizowanych systemem gospodarczym oraz na podstawie zleceń otrzymanych z jednostek organizacyjnych Akademii, a także organizowanie i koordynowanie ich terminowej realizacji;
- sprawowanie bieżącego nadzoru nad terminową realizacją robót konserwacyjno-naprawczych oraz usuwaniem awarii siłami własnymi, realizowanych przez podległe brygady i warsztat stolarski;
- nadzór nad przebiegiem procesu zlecania, realizacji i rozliczenia zleceń wewnętrznych, w tym także kosztów materiałowych poszczególnych brygad;
- zastępowanie, podczas nieobecności, specjalisty, który realizuje obsługę zawiadomień i zleceń wewnętrznych w systemie SAP;
- prowadzenie gospodarki materiałowej – nadzór nad prawidłową eksploatacją i wykorzystywaniem przez pracowników narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji powierzonych zadań, oznakowanie mienia zgodnie z zasadami ewidencji środków trwałych, wnioskowanie o zakup nowych narzędzi i urządzeń;
- sporządzanie wykazów materiałowych do wybrakowania lub upłynnienia w porozumieniu z Działem Zaopatrywania;
- współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego DRN oraz z innymi jednostkami organizacyjnymi Akademii w zakresie realizowanych obowiązków;
- udział w pracach komisji odbiorowych, inwentaryzacjach, wprowadzeniach i odbiorach robót oraz odprawach u przełożonych;
- udział w przygotowaniu procedur przetargowych na świadczenie usług konserwacyjnych, napraw i awarii, realizowanych w ramach zapytań ofertowych i postępowań przetargowych;
- znajomość i przestrzeganie w praktyce aktów normatywnych dotyczących zarządu nieruchomością, realizacji robót budowlanych, udzielania zamówień publicznych;
- znajomość i praca z wykorzystaniem obowiązujących w WAT systemów informatycznych, dedykowanych przy wykonywaniu zadań związanych z powierzonym stanowiskiem pracy, w tym w szczególności system SAP, EZD, Webcon;
- przestrzeganie przepisów obowiązujących w WAT, w tym dotyczących dyscypliny i organizacji pracy, ochrony informacji niejawnych i danych osobowych, bhp, ppoż.
- wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z pracą na zajmowanym stanowisku.
Wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe;
- 5-letni staż pracy, w tym minimum 3-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku związanym z kierowaniem w obszarze eksploatacyjnym nieruchomości;
- terminowość, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu;
- dobra znajomość aplikacji MS Office, gotowość do zaznajomienia się i pracy w obowiązujących w WAT systemach informatycznych dedykowanych powierzonemu stanowisku pracy;
- dobra organizacja czasu pracy i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
- komunikatywność, otwartość i predyspozycje do pracy zespołowej;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia (na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze etatu);
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach;
- uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów;
- dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci;
- niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe;
- dofinansowanie karty sportowej;
- wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej;
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
- dofinansowanie zakupu okularów korekcyjnych;
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Zgłoszenie winno zawierać:
- życiorys zawodowy (CV),
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 2211 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).
Wzory dokumentów dostępne są na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.
Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres:, .
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261 837 189 Marzenna Karmel.
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów należy zadzwonić pod wskazany numer kontaktowy i podać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminach rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.
- Wytworzone przez: Marzenna Karmel (starszy specjalista)
- Udostępniony w BIP przez: Robert Drygas
- Odsłony: 157
Opis zmian | Data | Osoba | Porównaj |
---|---|---|---|
Artykuł został utworzony | |||
Artykuł został zmieniony |