obsługa gości zgodnie ze standardami i procedurami Restauracji;
przygotowywanie Sali konsumenckiej i zapewnianie estetyki obsługi;
dbałość o powierzony sprzęt, mienie oraz czystość na stanowisku pracy;
zamawianie i pobieranie dań z kuchni;
sprzedaż zamówionych potraw i towarów handlowych;
znajomość obsługi terminala gastronomicznego i kasy fiskalnej;
odpowiedzialność za rzetelne rejestrowanie sprzedaży;
rozliczenie gotówki na podstawie stosownych raportów kasowych;
odpowiedzialność za stan kasy zgodny z raportem kasowym.
Wymagania od kandydatów:
wykształcenie średnie;
znajomość obsługi kas fiskalnych i terminali kart płatniczych;
doświadczenie w zakresie obsługi klienta.
Dodatkowym atutem będzie:
znajomość języka angielskiego.
Zgłoszenie powinno zawierać:
życiorys zawodowy (cv);
oświadczenie o zapoznaniu się z klauzurą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r. , poz. 1320, z późn. zm.).
osobiście (recepcja Domu Asystenta, ul. Kaliskiego 9, Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne);
poczta elektroniczną: z dopiskiem nazwy stanowiska, którego zgłoszenie dotyczy.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261 83 94 18
Pliki przesyłane poczta elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. Po przesłaniu dokumentów, proszę zadzwonić pod wskazane numery kontaktowe i podać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenie rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wybranej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.