proponowanie i koordynacja działań w zakresie promocji oferty edukacyjnej (media społecznościowe, Internet, outdoor, prasa, telewizja, radio) oraz bieżąca analiza wyników prowadzonych kampanii;
przygotowywanie harmonogramów działań promocyjnych oraz nadzór nad ich realizacją;
współudział w tworzeniu oraz bieżąca aktualizacja materiałów promocyjnych dotyczących oferty studiów (broszur, ulotek, plakatów);
opracowywanie tekstów promocyjnych;
sprawdzanie pod względem merytorycznym oraz poprawności językowej materiałów promujących ofertę edukacyjną WAT, opracowywanych w Dziale Promocji i Komunikacji;
redagowanie i aktualizowanie treści portalu internetowego WAT w języku polskim i angielskim w zakresie dotyczącym oferty edukacyjnej;
współpraca ze szkołami ponadpodstawowymi oraz wybranymi instytucjami edukacyjnymi w zakresie promocji oferty edukacyjnej WAT;
przygotowanie instruktażu dotyczącego prezentowania WAT podczas spotkań promujących ofertę edukacyjną;
udział w wybranych targach edukacyjnych oraz spotkaniach w szkołach ponadpodstawowych;
prowadzenie ewidencji materiałów promocyjnych wykorzystywanych na cele wyjazdów promocyjnych;
współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni, w tym wydziałami, Działem Organizacji Kształcenia, samorządem studentów WAT w zakresie promocji oferty edukacyjnej;
współpraca z innymi pracownikami Działu Promocji i Komunikacji WAT oraz współpracownikami, w szczególności w zakresie projektów graficznych, fotograficznych i filmowych;
uczestniczenie w pracach dotyczących przygotowania kampanii promocyjnych i informacyjnych wybranych wydarzeń, konferencji i spotkań, a także imprez WAT związanych z rekrutacją na studia oraz innych przedsięwzięć Działu Promocji i Komunikacji;
realizacja bieżących lub dodatkowych zadań określonych przez przełożonych, a mających związek z promocją WAT.
Wymagania od kandydatów:
wykształcenie wyższe;
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office;
3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań;
umiejętność pisania i redagowania tekstów promocyjnych, również pod kątem języka korzyści i wymagań SEO;
zmysł estetyczny – umiejętność doboru zdjęć do tekstu;
znajomość podstaw tworzenia grafik;
doświadczenie w planowaniu, koordynowaniu i realizowaniu kampanii promocyjnych w różnych kanałach komunikacji;
umiejętność analizy danych/statystyk oraz wyciągania wniosków;
zainteresowanie nauką, technologią, innowacjami;
umiejętność pracy pod presją czasu i jednoczesnego koordynowania kilku projektów jednocześnie;
gotowość do wyjazdów służbowych;
kreatywność;
łatwość nawiązywania kontaktów;
dokładność.
Zgłoszenie winno zawierać:
życiorys zawodowy (cv.);
listy motywacyjny z przykładami własnych tekstów lub innych zrealizowanych projektów;
oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm).
Dokumenty należy składać w terminie do 11 października 2024 r.:
pocztą elektroniczną na adres:
Pliki przesyłane pocztą elektroniczną, zawierające dane osobowe, należy zabezpieczyć hasłem. W treści wiadomości proszę podać numer kontaktowy, pod który pracownik WAT zadzwoni, aby otrzymać hasło do plików.
Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.
Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.