Baner BIP

NUMER REFERENCYJNY: 2-NA-WML-24

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: Wydział Mechatroniki, Uzbrojenia i Lotnictwa, Wojskowa Akademia Techniczna

MIASTO: Warszawa

STANOWISKO: adiunkt (w grupie pracowników dydaktycznych)

WYMIAR CZASU PRACY: pełny etat

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 20 maja 2024 r.

LINK DO STRONY: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/dla-nauczycieli-akademickich

PLANOWANE ZATRUDNIENIE: od 1 czerwca 2024 r.

Przewidywany zakres obowiązków:

  • prowadzenie wykładów, ćwiczeń audytoryjnych i laboratoryjnych oraz udzielanie konsultacji według obowiązujących planów i harmonogramów kształcenia studiów wyższych, studiów doktoranckich, studiów podyplomowych i kursów dokształcających;
  • udział w opracowaniu planów studiów i programów kształcenia;
  • opracowanie kart informacyjnych przedmiotów przydzielonych do realizacji;
  • opracowanie treści szczegółowych wykładów oraz ćwiczeń audytoryjnych i laboratoryjnych przedmiotów przydzielonych do realizacji;
  • opracowanie pomocy dydaktycznych dla przedmiotów przydzielonych do realizacji;
  • analiza stanu liczbowego, przydatności i dostępności zbiorów bibliotecznych literatury wykazywanej w kartach informacyjnych przedmiotów przydzielonych do realizacji;
  • projektowanie, konstruowanie i wykonywanie elementów stanowisk laboratoryjnych zabezpieczających proces dydaktyczny w ramach przedmiotów przydzielonych do realizacji;
  • inicjowanie procesu modernizacji stanowisk laboratoryjnych pod kątem zadań wynikających z realizacji procesu dydaktycznego;
  • monitorowanie stanu technicznego stanowisk laboratoryjnych i przygotowywanie ich do użytkowania w ramach przedmiotów przydzielonych do realizacji;
  • przeprowadzanie kolokwiów, sprawdzianów i innych zajęć kontrolno-weryfikacyjnych;
  • terminowe wykonywanie sprawozdań z przeprowadzonych zajęć dydaktycznych;
  • pełnienie funkcji wychowawcy grupy, opiekuna rocznika studiów lub specjalności;
  • sprawowanie opieki nad działalnością sekcji lub kół zainteresowań naukowych studentów;
  • pełnienie funkcji opiekuna praktyki studenckiej;
  • podnoszenie własnych kwalifikacji;
  • uczestniczenie w pracach organizacyjnych na rzecz procesu dydaktycznego;
  • kierowanie zespołami zadaniowymi powołanymi do realizacji ekspertyz, ocen, opinii i analiz na rzecz obronności kraju oraz udział w tych pracach;
  • aktywny udział w przedsięwzięciach mających na celu rozwój bazy dydaktycznej;
  • czuwanie nad należytym zabezpieczeniem majątku Zakładu Budowy i Eksploatacji Statków Powietrznych przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżą;
  • realizacja poleceń Kierownika Zakładu w zakresie związanym z funkcjonowaniem Zakładu Budowy i Eksploatacji Statków Powietrznych oraz Kierownika Laboratorium w zakresie związanym z funkcjonowaniem Laboratorium Budowy i Eksploatacji Statków Powietrznych;
  • realizacja prac inżynierskich oraz organizacyjnych wspierających trwałość infrastruktury technicznej oraz zaplecza aparaturowego zakładu/instytutu;
  • projektowanie stanowisk lub ich elementów, na potrzeby prowadzonych prac badawczych oraz zajęć dydaktycznych w instytucie;
  • znajomość zasad budowy i eksploatacji przydzielonego wyposażenia i sprzętu pomiarowego;
  • obsługiwanie sprzętu komputerowego oraz znajomość i wykorzystywanie specjalistycznego oprogramowania dedykowanego do numerycznych obliczeń, modelowania i symulacji zjawisk z zakresu inżynierii lotniczej;
  • uczestnictwo w prowadzonych pracach badawczych;
  • opracowywanie sprawozdań z przeprowadzonych badań;
  • monitorowanie stanu technicznego stanowisk laboratoryjnych i przygotowywanie ich do użytkowania w zakładzie/instytucie;
  • wykonywania prac pomocniczych w badaniach naukowych lub pracach rozwojowych;
  • pomoc w prowadzeniu ćwiczeń laboratoryjnych – obsługa i dozór wykorzystywanych stanowisk dydaktycznych w zakładzie/instytucie;
  • odbywanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych w ramach oddelegowania do zadań poza Akademią;
  • inicjowanie przedsięwzięć mających na celu utrzymanie infrastruktury budynku, w którym mieszczą się pomieszczenia Zakładu Budowy i Eksploatacji Statków Powietrznych/Instytutu Techniki Lotniczej w stanie niepogorszonym.

Wymagania od kandydatów:

  • spełnienie wymagań określonych w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2018 poz. 1668);
  • stopień naukowy doktora lub wyższy w dziedzinie: inżynieria mechaniczna w dyscyplinie: mechanika lub budowa i eksploatacja maszyn;
  • ukończone studia wyższe lub podyplomowe na kierunku: lotnictwo i kosmonautyka mechanika lub budowa i eksploatacja maszyn w specjalności: eksploatacja statków powietrznych, mechanika lub pokrewnych;
  • doświadczenie w pracy dydaktycznej w uczelni wyższej o profilu technicznym na kierunku lotnictwo i kosmonautyka;
  • wykształcenie wyższe na kierunku lotnictwo i kosmonautyka w specjalności samoloty i śmigłowce;
  • doświadczenie w eksploatacji statków powietrznych w zakresie specjalności płatowiec i silnik;
  • znajomość zarządzania cyklem życia techniki lotniczej;
  • umiejętność prowadzenia zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim;
  • umiejętność zarządzanie projektami oraz programami operacyjnymi;
  • umiejętność nadzorowania procesu jakości eksploatacji techniki lotniczej;
  • umiejętność prowadzenia audytów oraz akredytacji jednostek badawczych
    i jednostek certyfikujących wyroby na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa;
  • umiejętność oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa, w tym badań i certyfikacji;
  • umiejętność posługiwania się narzędziami inżynierskimi takimi jak: AutoCad, Siemens NX, Solid Edge, Comsol, ANSYS (MES);
  • stopień zgodności zainteresowań z profilem dydaktycznym i naukowo-badawczym Zakładu Budowy i Eksploatacji Statków Powietrznych Instytutu Techniki Lotniczej WAT;
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem;
  • doświadczenie w pozyskiwanie sprzętu wojskowego;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej;
  • komunikatywność, otwartość i umiejętność pracy w zespole;
  • odpowiedzialność, systematyczność, punktualność, odporność na stres;
  • dobra organizacja czasu pracy i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • otwartość na podwyższanie kompetencji.

Zgłoszenie winno zawierać:

  • podanie o zatrudnienie skierowane do Rektora WAT, zawierające numer referencyjny ogłoszenia;
  • kwestionariusz osobowy;
  • życiorys zawodowy (CV), informację o zainteresowaniach i osiągnięciach badawczych, dydaktycznych i organizacyjnych;
  • odpisy dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
  • klauzulę informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • oświadczenie o podstawowym miejscu pracy;
  • oświadczenie osoby podejmującej zatrudnienie;
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; braku skazania prawomocnym wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz braku ukarania karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 pkt 7 i 8 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo i szkolnictwie wyższym i nauce.
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, innych niż wymagane przez 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

Wzory dokumentów dostępne są pod adresem bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.

Dokumenty, w zaklejonej kopercie opisane numerem referencyjnym ogłoszenia 2-NA-WML-24, należy składać w terminie do 20 maja 2024 r.

  • osobiście: w Dziale Administracyjno-Technicznym Wydziału Mechatroniki, Uzbrojenia i Lotnictwa WAT, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, bud. 63, pok. 30 (w dni robocze, w godzinach 8.00-14.00);
  • listownie: Wojskowa Akademia Techniczna, Wydział Mechatroniki, Uzbrojenia i Lotnictwa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa 46 (decyduje data wpłynięcia dokumentów do WAT)

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261 837 336.

Uczelnia nie zapewnia mieszkania.

Z wybranymi osobami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Uczelnia zastrzega sobie prawo do zakończenia rekrutacji bez podania przyczyny.

Ostateczną decyzję o zatrudnieniu osoby wyłonionej w procesie rekrutacji podejmuje Rektor.

Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata będą zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.

WAŻNE: wybrany kandydat będzie musiał złożyć Oświadczenie osoby podejmującej zatrudnienie o braku przeciwwskazań do rozpoczęcia pracy w jednostce organizacyjnej lub zespole pracowników Akademii, dostępne na stronie bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.


REFERANCE NUMBER: 2-NA-WML-24

INSTITUTION: Faculty of Mechatronics, Armament and Aerospace, Military University of Technology

CITY: Warsaw

POSITION: Assistant professor

IN THE GROUP OF EMPLOYEES: Teaching

TIME EMPLOYMENT: full

DEADLINE FOR SUBMITTING OFFERS: May 20, 2024

WEBSITE: bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/dla-nauczycieli-akademickich

PLANNED EMPLOYMENT: from June 1, 2024

Expected scope of duties:

  • conducting lectures, exercises, laboratory classes and providing consultations in accordance with the applicable plans and schedules for higher education, doctoral studies, postgraduate studies, and further training courses;
  • participation in the development of study plans and curricula;
  • preparation of information sheets for the subjects assigned to be implemented;
  • preparation of the content of detailed lectures and auditorium and laboratory exercises of the subjects assigned to be carried out;
  • development of teaching aids for the subjects assigned to be implemented;
  • analysis of the numerical status, usefulness, and availability of library collections of literature shown in the information sheets of the subjects assigned to the project;
  • designing, constructing, and manufacturing elements of laboratory workstations securing the didactic process as part of the subjects assigned to be implemented;
  • initiating the process of modernization of laboratory workstations in terms of tasks resulting from the implementation of the didactic process;
  • monitoring the technical condition of laboratory workstations and preparing them for use as part of the items assigned to the project;
  • conducting colloquia, tests and other control and verification activities;
  • timely preparation of reports on the conducted classes;
  • acting as a group tutor, tutor of a year of studies or specializations;
  • supervising the activities of sections or clubs of students' scientific interests;
  • acting as a supervisor of student internships;
  • improving one's own qualifications;
  • participation in organizational work for the teaching process;
  • managing task forces appointed to carry out expert opinions, assessments, opinions, and analyses for the benefit of national defense and participating in these works;
  • active participation in projects aimed at the development of the didactic base;
  • supervising the proper protection of the assets of the Aircraft Construction and Operation Plant against destruction, devastation, and theft;
  • implementation of the instructions of the Head of the Department in the scope related to the functioning of the Department of Aircraft Construction and Operation and the Head of the Laboratory in the scope related to the functioning of the Laboratory of Aircraft Construction and Operation;
  • implementation of engineering and organizational works supporting the durability of the technical infrastructure and apparatus facilities of the plant/institute;
  • knowledge of the principles of construction and operation of assigned equipment and measuring equipment;
  • operating computer equipment and knowledge and use of specialized software dedicated to numerical calculations, modeling, and simulation of phenomena in the field of aeronautical engineering;
  • participation in research work;
  • preparation of reports on the tests carried out;
  • designing, constructing, and manufacturing elements of laboratory workstations in the department/institute;
  • monitoring the technical condition of laboratory workstations and preparing them for use in the plant/institute;
  • carrying out auxiliary work in scientific research or development work;
  • assistance in conducting laboratory exercises – operation and supervision of the didactic workstations used in the department/institute;
  • making domestic and foreign business trips as part of secondment to tasks outside the Academy;
  • initiating undertakings aimed at maintaining the infrastructure of the building in which the premises of the Aircraft Construction and Operation Department/Institute of Aviation Technology are in an undeteriorated condition.

Admission requirements:

  • meets the requirements determined in art. 113 of the Act of July 20, 2018 - Law on Higher Education and Science (Journal of Laws 2018, item 1668);
  • doctoral degree of higher in the field of mechanical engineering in the discipline of mechanics or construction and operation of machines;
  • completed higher or post-graduate studies in the field of aviation and astronautics or construction and operation of machines in the specialization: operation of aircraft, mechanics or related;
  • work experience at a university with a technical profile in the field of aviation and astronautics;
  • experience in the operation of aircraft in the field of airframe and engine specialties;
  • knowledge of aviation technology life cycle management;
  • ability to conduct classes in Polish and English;
  • ability to manage projects and operational programs;
  • ability to supervise the quality process of aviation technology operation;
  • ability to conduct audits and accreditation of research units and product certification units for the purposes of national defense and security;
  • ability to assess the conformity of products intended for the needs of national defense and security, including testing and certification;
  • ability to use engineering tools such as: AutoCad, Siemens NX, Solid Edge Comsol, Ansys (FEM);
  • the degree of compliance of interests with the didactic and scientific-research profile of the Department of Aircraft Construction and Operation of the Institute of Aviation Technology of the Military University of Technology;
  • experience in team management;
  • experience in acquiring military equipment;
  • knowledge of English at a level that allows you to read technical documentation;
  • communicativeness, openness, and ability to work in a team;
  • responsibility, regularity, punctuality, resistance to stress;
  • good organization of working time and the ability to solve problems independently;
  • openness to improving competences.

The competition application should include:

  • a letter of application to the Rector of the Military University of Technology, containing the reference number of the advertisement;
  • candidate’s questionnaire;
  • professional curriculum vitae (CV), information on research, teaching and organizational interests and achievements;
  • copies of diplomas and other documents confirming the candidate's qualifications;
  • information clause for job applicants;
  • a declaration of the primary workplace;
  • declaration of the person taking up employment;
  • declaration of having full legal capacity; enjoying full public rights; no conviction by a valid court judgment for an intentional crime or an intentional fiscal offense and no punishment with a disciplinary penalty referred to in art. 276 paragraph. 1 point 7 and 8 of the Act of July 20, 2018, Law and Higher Education and Science.

Documents to download at bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.

Documents, in a sealed envelope with the reference number of the advertisement 2-NA-WML-24, should be submitted by May 20, 2024:

  • in person: to the Administrative and Technical Department, Faculty of Mechatronics, Armament and Aerospace MUT, 00-908 Warsaw, Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, building 63, room 30 (on working days, in hours 8.00-15.00)
  • by post: at the Military University of Technology, Faculty of Mechatronics, Armament and Aerospace, gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warsaw (the date of receipt of documents by MUT is decisive)

Additional information can be obtained by telephone: 261 837 336.

The selected candidates will be interviewed.

Selected candidates will be informed about the date of the interviews by phone.

Military University of Technology reserves the right to resign from adjudicating the competition without stating a reason.

The final decision to recruit a person selected by the competition is taken by Rector.

Offers that do not meet the formal requirements and all other offers, except for the offer of the selected candidate, will be destroyed within 30 days from the end of the recruitment process.

The university does not provide an apartment.

IMPORTANT: the selected candidate will have to submit a Declaration by the person taking up employment that there are no contraindications to starting work in an organizational unit or team of employees of the Academy, available on the website bip.wat.edu.pl/ogloszenia/praca/wzory-dokumentow-dla-kandydatow.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony 22 kwietnia 2024 o godz. 08.30 Robert Drygas